Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سید عباس موسوی با تسلیت ایام سوگواری فاطمیه، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند شناخت بیشتر الگوهایی است که می‌تواند او را برای زندگی بهتر یاری کند و حضرت زهرا (س) یکی از اصلی‌ترین این سرمشق‌ها است.

او افزود: برگزاری سوگواره‌ یاس نبوی یکی از راه‌های رسیدن به این مسئله است و در سطح استان فارس شاهد برگزاری برنامه‌های زیادی با این عنوان در ایام فاطمیه هستیم و مردم مؤمن شهر شیراز نیز با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه ارادت خود را به اهل‌بیت (ع) نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: آستان مقدس سید نظام‌الدین (ع) محمود (شاه داعی الی الله)، امامزاده سید تاج‌الدین غریب (ع) و قدمگاه حضرت ابوالفضل ازجمله اماکن برگزارکننده سوگواره یاس نبوی در شهر شیراز هستند.

او اظهار داشت: امامزاده شمس‌الدین (ع)، امامزاده عبدالله محمد (ع)، امامزاده سعدالدین (ع)، امامزاده سید اسماعیل (ع) و آستان مقدس علی بن حمزه (ع) نیز از دیگر بقاع میزبان مردم شیراز در برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه است.

موسوی افزود: برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شیراز از روز هشتم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و علاوه بر وجود خیمه معرفت در امامزاده سید نظام‌الدین محمود (ع)، در برخی از بقاع متبرکه، شرکت‌کنندگان این برنامه‌ها، میهمان خوان گسترده فاطمی از محل موقوفات مرتبط و خیرین می‌شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه سوگواره یاس نبوی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم مهدی مجتهد قائم مقام اجرایی سازمان صداوسیما، نجم الدین عبادتی به سمت رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیما منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما» منصوب می‌شوید. افزایش و گسترش همکاری و تعامل با سازمانها، نهاد‌ها و بخش خصوصی در راستای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف، ارتقای ظرفیت‌های مرکز در برپایی جشنواره‌ها، همایش‌های ملی و بین المللی و سمینار‌ها و. از مهمترین وظایف شما می‌باشد.»

گفتنی است، نجم‌الدین عبادتی پیش از این به عنوان معاون اماکن ورزشی شهرداری تهران فعالیت داشته و با دو دهه سابقه فعالیت مؤثر و مفید در حوزه‌های مدیریت در سازمان صدا و سیما از وی به عنوان افراد شاخص در حوزه‌ی اجرایی سازمان صداوسیما نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان