Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی-رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: در انتخابات اسفند ماه سالجاری ۸۴۰ شعبه اخذ رای استان به دستگاه احراز هویت مجهز خواهند شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در ستاد برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در استان پیش بینی شده است و تعامل لازم بین هیات های اجرایی و نظارت برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیاتی با تاکید بر اینکه شروع انتخابات راس ساعت ۸ صبح قطعی است و کسی نمی تواند در زمان برگزاری اختلال ایجاد کند، تصریح کرد: سازو کارهای لازم برای شروع انتخابات در ساعت ۸ صبح در تمامی شعب اخذ رای باید پیش بینی شود.

حیاتی افزود: برای مناطق دوردست باید سه نماینده فرماندار شهرستان، هیات نظارت و نیروی انتظامی روز قبل از انتخابات کارهای لازم را انجام دهند و تعامل بین هیات نظارت و اجرا باید در تمامی مراحل فرآیند انتخاب وجود داشته باشد. وی ادامه داد: یک هفته قبل از برگزاری انتخابات فرمانداران باید لیست اعضای شعب را جمع بندی کنند و اعضای شعب و نماینده فرماندار و هیات نظارت یکدیگر را بشناسند.

حیاتی تاکید کرد: شروع انتخابات بدون حضور هیات نظارت امکان پذیر نیست و هیات اجرایی مجاز به برگزاری انتخابات نیست و بنابراین درتمامی فرآیندهای انتخاب باید تعامل بین دو هیات برقرار باشد.

در ادامه این نشست رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان هم اظهار داشت: شمارش معکوس برگزاری انتخابات سال ۹۷ آغاز شده است و کمتر از یک ماه دیگر انتخابات برگزار می شود.

علی بیگ زاده افزود: برای هر شهرستان ۳ دستگاه اجرایی به عنوان معین انتخاب شده است و یک هفته قبل از برگزاری انتخابات ارتباط برقرار می شود و فرمانداران مطالبات خود از این معین ها را به ستاد پشتیبانی ارائه دهند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگاه احراز هویت انتخابات اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران