Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:39:54 GMT

کمیته انضباطی سرمربی مس سونگون را جریمه کرد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۸۴۸۹

کمیته انضباطی سرمربی مس سونگون را جریمه کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی سرمربی تیم فوتسال مس سونگون را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از بررسی گزارش رئیس کمیته داوران علیه علی افضل، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تبریز مبنی بر نشر اکاذیب و با توجه به محتویات پرونده از جمله مفاد مصاحبه مورخ 7 آبان ماه تحت عنوان اینکه «داوران به سمت و سوی تیم‌های خاصی هستند»، اعلام کرد: علی‌رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده و سایر قراین موجود در پرونده تخلفت انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 از مقررات انضباطی مصوب 1397 و با رعایت ماده 93 این مقررات، افضل به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(رأی صادره قابل اجرا و قطعی است).

عضو کمیته فنی فوتسال علیه سرمربی تیم ملی/ شمس: درخواست ناظم‌الشریعه نامعقول است، از کُره ماه تیم بیاوریم؟!

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتسال مس سونگون علیرضا افضل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتسال مس سونگون علیرضا افضل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتسال مس سونگون علیرضا افضل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی