Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه دزفول، با بیان اینکه هدف از این رزمایش ارتقاء سطح آمادگی گردان های بسیج دزفول است، گفت: اقتدار و آمادگی گردان‌های بسیج دزفول از مهم‌ترین پیام این رزمایش است. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدارهادی سعادت زاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از دزفول، اظهار داشت: رزمایش بزرگ اقتدار 40سالگی بسیج به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج که نمایشی از اقتدار و بسیج است در پادگان قدس این شهرستان با حضور بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و کوثر به مدت دو روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیجیان سربازان امام زمان(عج) و سربازان نایب امام زمان رهبرمعظم انقلاب هستند، افزود: هر زمان رهبرمعظم انقلاب حضرت خامنه‌ای فرمان صادر کنند بسیجیان آمادگی دارند که برای نابودی رژیم صهیونیستی و دشمنان قسم خورده‌ی این نظام نقش آفرین باشند.

سرهنگ سعادت‌زاده با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی و الهی است و متکی به دستگاه خاصی نبوده، گفت: بسیجیان شهرستان دزفول هر ساله با برگزاری رزمایش‌های مختلف شکوه و اقتدار بسیج را به رخ قدرت‌های استکباری دنیا می‌کشند و با حضور خود اعلام می‌کنند که حاضر به از دست دادن حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران  نیستند.

ساخت جاده روستاهای محروم و صعب العبور احمدفداله به همت سپاه دزفول آغاز شدخوزستان| محرومیت‌زدایی و سازندگی اولویت سپاه دزفول است + تصویرخدمات گروه‌های جهادی آرامشی بر آلام سیل زدگان خوزستان؛ تداوم جهاد از سوی سپاه دزفول +تصویر

فرمانده سپاه دزفول ارتقاء سطح آمادگی گردان‌های بسیج را مهم‌ترین هدف برگزاری این رزمایش برشمرد: گفت: هدف از این رزمایش ارتقاء سطح آمادگی گردان‌های بسیج شهرستان و تمرین واقعی عملیات مقابله با تهدیدات دشمنان و همچنین کسب الگوی برای آمادگی در شرایط ناهمطراز امنیتی است.

وی در ادامه عنوان کرد: اقتدار و آمادگی گردان‌های بسیج از مهم‌ترین پیام این رزمایش است که بسیجیان با بهترین شرایط آمادگی این توان را به نمایش گذاشتند.

 فرمانده سپاه دزفول گفت: با تشکیل گردان‌های بسیج توانمندی و آمادگی خود را برای مبارزه با دشمنان قسم خورده این نظام اعلام می‌کنیم.

سرهنگ سعادت زاده  به برنامه‌های این رزمایش اشاره کرد، گفت: از جمله برنامه‌های این رزمایش، برنامه‌های دفاعی و تاکتیک‌های رزمی دفاعی و مقابله با تهدیدهای امنیتی و همچنین در این رزمایش آن چه که بسیجیان در طول سال جاری تمرین کرده و آموزش دیده‌اند به نمایش گذاشته شد؛ و نیز قسمتی دیگر از این رزمایش به مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمن بود.

در ادامه تصاویری از رزمایش اقتدار گردان‌های بسیجیان شهرستان دزفول را مشاهده می‌کنید.

گزارش از فاطمه دقاق نژاد

انتهای پیام/337/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، یک منبع در گردان‌های قسام اعلام کرد «کیت سیگال» اسیر سالخورده که روز گذشته در یک فایل ویدیویی دیده شد، دارای تابعیت آمریکایی است.

منبع مذکور اشاره کرد که سیگال قرار بود در جریان مبادله اسرا در ماه نوامبر گذشته آزاد شود اما سرسختی و تعلل رژیم صهیونیستی مانع از آن شد.

این منبع قسامی بیان کرد که این اسیر آمریکایی به چندین بیماری مبتلا است و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

کد خبر 6091395 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • تصویر سخنگوی گردان‌های القسام در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس