Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- تقدیرنامه یک ستاره چهارمین دوره جایزه مسئولیت های اجتماعی مدیریت به دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی اعطا شد.

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در چهارمین دوره جایزه مسئولیت‌های اجتماعی که به همت انجمن مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه خاتم برگزار شد از بانک دی به پاس اهتمام مستمر در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر‌‌ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در چهارمین دوره جایزه مسئولیت های اجتماعی مدیریت که با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی، استادان دانشگاه و دانش‌پژوهان حوزه مدیریت برگزار شد از بانک دی به پاس اهتمام به هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و پیاده سازی رویکردهای منسجم در انجام مسئولیت‌های اجتماعی با اعطای تقدیرنامه یک ستاره تقدیر شد.

جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت که هر ساله با هدف شناسایی و معرفی تجارب برتر مدیریتی سازمان‌های ایرانی در حوزه مسئولیت اجتماعی و تبادل تجربیات موفق برگزار می‌شود، مبتنی بر ارزیابی رویکردها، اقدامات و نظام‌هایی است که حول معیارها و محورهای مدل چهار بعدی مسئولیت اجتماعی کارول به عنوان مدل پایه این جایزه در نظر گرفته شده است.

 در این فرآیند، گروهی از ارزیابان معتبر در ۵ معیار و ۲۰ زیرمعیار وضعیت سازمان‌ها و شرکت‌ها را از لحاظ دستاوردها، موفقیت‌ها و عملکرد آن‌ها در پنج حوزه مسئولیت‌های مدیریت بنگاه، مسئولیت‌های مالی و اقتصادی، مسئولیت‌های قانونی، مسئولیت‌های اخلاقی و مسئولیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه ارزیابی می‌کنند.

گفتنی است بانک دی که برای نخستین بار در این جایزه شرکت کرده است طی سه سال گذشته با تدوین سند استراتژیک مسئولیت اجتماعی بر اساس مدل کارول، اقدام به ساخت سه باب مدرسه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، سه باب مدرسه در مناطق سیل‌زده استان لرستان و گلستان، اهدای کانکس و کمک های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان کرمانشاه، توسعه سامانه خدمات بانکی روشندلان در هشت شعبه، جمع آوری کمک های مالی هموطنان و همکاران برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، اهدای بسته‌های کمک آموزشی به دانش آموزان مدارس مناطق محروم کشور، طراحی دی کارت کالای اسنوا، فیروزه کارت و ارائه تسهیلات خرید نیروگاه‌های خورشیدی شرکت سولار کرده است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت گفت: وزارت نفت در سفر اول رئیس جمهور ۸۵۰ میلیارد ریال و در سفر دوم ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان تعهد مشارکت دارد که ۶۱۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر اول پرداخت شده است.

او افزود: مصوبات سفر اول رئیس جمهور از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت ۸۵ درصد اجرایی شده است.

عباس زاده با تأکید بر تسریع در روند پرداخت اعتبارات وزارت نفت در زمینه تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان، اظهار کرد: هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه بیرجند نیاز است که قرار شد ۳۷۰ میلیارد ریال آن از سوی وزارت نفت در اسرع وقت پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: خراسان جنوبی اولین استان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان‌ها بود، پس باید در زمینه تخصیص اعتبارات هم در سطح کشور پیش‌رو باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی