Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام ۱۱۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه دوم از سوی سازمان اوقاف به بقاع متبرکه خبر داد و گفت: ما به دنبال احیای موقوفات فاطمی هستیم.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، همایش بزرگ «سوگواره یاس نبوی» ویژه مبلغان فاطمی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سالن همایش های امام زاده سید علی(ع) قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «هادی شفیع زاده» در این مراسم بیان کرد: دو سال پیش رایزنی کردیم که میزبان سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با حضور طلاب و مبلغان باشیم، مقدمات کار انجام شد ولی سه چهار روز قبل مراسم اعلام کردند که با توجه به سفر ایشان به عراق نمی توانیم خدمت ایشان باشیم.

 

معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرذ: رزق ما بود که امروز میزبان خانواده این شهید بزرگ و همچنین خانواده شهید ابومهدی المهندس و شهید شهروز مظفری باشیم، زیرا که ما هرچه داریم به برکت خون مطهر شهدا است.

 

حجت الاسلام شفیع زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سازمان اوقاف مروج فرهنگ فاطمیه است، عنوان کرد: در این سوگواره یاس نبوی امسال بیش از 1100 نفر از مبلغان سازمان اوقاف در ایام فاطمیه دوم در بقاع متبرکه مشغول تبلیغ و ترویج دین خواهند شد.

 

وی با بیان این که درصد کمی از موقوفات به نام حضرت زهرا(س) است، گفت: در ایام دهه آخر صفر که با دهه وقف تداخل داشت به همت سرگروه استان ها کارگروه جهادی وقف تشکیل شد و 42 وقف منفعتی در سراسر کشور راه انداخته شده است.

 

معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: تلاش داریم تا بتوانیم با ثبت موقوفاتی و با تبلیغ در این عرصه، احیاگر وقف فاطمی باشیم.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما نماز جمعه مساجد سردار سلیمانی خراسان جنوبي ایام فاطمیه اعزام مبلغ بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی فولاد برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: صحبت‌های ما مربیان فوتبال به گوش شما اصحاب رسانه بسیار آشناست. مسائل فوتبالی تکراری است یعنی بازی‌ها روزهای حساسی را طی می‌کند. ما باید تمرکز بالایی داشته باشیم. این سه امتیازها بسیار حساس و مهم است و البته نباختن مهم‌تر. ما با این شعار بازی می‌کنیم که اول، دوم و سوم این 3 امتیاز و بعد اگر نشد تک امتیاز را بگیریم که دوباره ما را در جدول نگه دارد و امیدوار به آینده باشیم.

وی در ادامه افزود: تیم فوتبال تراکتور گردن کلفت است و تراکتور همیشه تراکتور. ما اهمیت موضوع را می‌دانیم. با بچه‌ها صحبت کردیم و تمرکز خوبی برای این بازی داریم. امیدواریم با حضور تماشاگران‌مان که از آنها انتظار داریم، چون بازی‌های حساسی پیش رو داریم، به نتیجه موردنظر برسیم. کمک کردن فقط این نیست که روی سکو بنشینند و فریاد بزنند که فلان بازیکن را تعویض کنید! از تیم حمایت کنند حتی اگر بازیکنی و من مربی اشتباه کنیم تا در آینده شاد و خوشحال باشیم. البته دیگر باید برای ماندن دو تیم استان در لیگ خوشحال باشیم.

«فولاد یکی از سه تیم استان خوزستان است که احتمال می‌رود به لیگ دسته اول فوتبال سقوط کند. آیا نگران نیستید که به نفع یکی از تیم‌ها سوت‌های مشکوک می‌زنند یا گل‌های مشکوکی به ثمر می‌رسانند؟»، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: من آن روز حرفی زدم که به بعضی از رفقایم برخورد و شنیدم که کمیته انضباطی مرا 200 میلیون تومان (مبلغ دو میلیارد تومان درست است) جریمه کرد. من گفتم شما بازی‌ها را رصد کنید. خب اصلاً رصد نکنید و 100 میلیون دیگر مرا جریمه کنید. مگر چه گفتم که مرا جریمه کردید؟!

ویسی ادامه داد: در همین بازی فولاد - تراکتور و دیگر بازی‌ها کمیته اخلاق و کمیته ضددوپینگ سر بازی‌ها حاضر شوند. هر کاری کنید بازی‌های باقیمانده لیگ حساس است. این حرف را گواردیولا، مورینیو و آنچلوتی هم می‌گویند. من هنوز به کمیته انضباطی نرفتم، اما حکم مرا صادر کردند.

وی در پاسخ به اینکه آیا صدور حکم کمیته انضباطی بدون حضورش در این مرجع قضایی مشکوک نیست، گفت: چه بگویم؟ دیگر نمی‌دانم!

سرمربی فولاد خطاب به خبرنگاری که دلیل جریمه دو میلیارد تومانی ویسی را خوش نیامدن حرف‌های وی به مذاق بعضی مربیان می‌دانست، تصریح کرد: خب چرا؟‌ می‌گویند وقتی چوب را بردارید، دزد فرار می‌کند. خود من سال گذشته در همین ایام با آقای ربیعی تماس گرفتم و بابت برد مقابل مس کرمان به او تبریک گفتم. گفتم مرسی که جوانمردانه بازی کردید.

وی ادامه داد: امسال هم به موقع تماس می‌گیرم و از او تشکر می‌کنم که جوانمردانه بازی کرده است. چرا باید حرف‌های من باعث ناراحتی برخی مربیان شود؟! مگر گفتم آنها از من دزدی کردند؟ من گفتم رصد کنید. باز هم می‌گویم رصد کنید.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903107

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد