Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@13:45:23 GMT

راهکار جمع آوری دستفروشان مترو کشف شد!

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۸۸۲۰

راهکار جمع آوری دستفروشان مترو کشف شد!

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو گفت: اگر مردم رعایت کنند و از دستفروشان خرید نکنند شاهد حذف دستفروشان از سطح ایستگاه‌های مترو هستیم، اما تا زمانی که بازار آن‌ها پر مشتری باشد این وضعیت (حضور دستفروشان در مترو) ادامه دارد. تاریخ انتشار: 10:28 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۰۰۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، در تشریح آخرین وضعیت برخورد و جمع آوری دست فروشان از سطح ایستگاه‌های مترو با انداختن توپ این مشکل در زمین مسافران گفت: راه حل حذف دستفروشان از سطح ایستگاه‌های مترو خرید نکردن مسافران از آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو افزود: ما نمی‌توانیم جلوی هر مسافر را بگیریم و از او بپرسیم چه چیزی همراه آن‌ها است، زیرا هر فردی می‌تواند بلیت مترو را تهیه و از قطار استفاده کند.

محمدیان تصریح کرد: وقتی مردم از دستفروشان خرید کنند و بازار آن‌ها خوب باشد حضور آن‌ها در مترو پررنگ می‌شود و باید تاکید کنم وظیفه مترو که از سال ۷۷ آن را آغاز کرده است فرهنگ سازی جهت استفاده مطلوب مسافران از مترو است.

وی تاکید کرد: اگر مردم رعایت کنند و از دستفروشان خرید نکنند شاهد حذف دستفروشان از سطح ایستگاه‌های مترو هستیم، اما تا زمانی که بازار آن‌ها پر مشتری باشد این وضعیت (حضور دستفروشان در مترو) ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو در تشریح وظیفه مترو تهران در قبال دستفروشان گفت: وظیفه ما این است که به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا قطار‌ها در زمان مشخص به ایستگاه برسند و مسافرگیری کنند.

بیشتر بخوانید: فعالیت مترو در روز‌های سهمیه بندی بنزین

محمدیان ادامه داد: ما در ایستگاه‌های مترو تعداد زیادی نیرو و مسئول نداریم تا بخواهیم آن‌ها را برای برخورد با دستفروشان مامور کنیم و در قانون نیز هیچ ماده و بندی برای برخورد با دستفروشان وجود ندارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو مترو دستفروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هادی زند از جابه‌جایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد و درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو