Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@02:30:37 GMT

شناسایی اولین مورد مشکوک به ویروس کرونا در پاکستان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۸۸۵۸

شناسایی اولین مورد مشکوک به ویروس کرونا در پاکستان

خبرگزاری تسنیم: به نقل از جیو تی وی، در حالی که روز گذشته پاکستان از اتخاذ محدودیت‌هایی در رفت و آمد مسافران چینی خبر داده بود امروز اولین مورد مشکوک به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شد.

طبق اعلام مسئولین وزارت بهداشت پاکستان یک تبعه چینی که در شهر مولتان پاکستان زندگی می‌کند با نشان دادن برخی علائم مربوط به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های خاص بیمارستان بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز ابتلای این فرد به بیماری حاصل از ویروس کرونا قطعی نیست، ولی نتیجه آزمایش‌های پزشکی طی روز‌های آتی مشخص خواهد شد.

این فرد به دلیل تب شدید راهی بیمارستان شده بود، ولی با توجه به سفر‌هایی که اخیرا به چین و برخی دیگر از کشور‌ها داشته پزشکان بیمارستان احتمال ابتلای او ویروس کرونا را نیز داده اند.

ابتلای این فرد به بیماری کرونا از طریق آزمایش خون وی اثبات خواهد شد و مسئولین بیمارستان نیز در حال انجام آزمایش‌های تخصصی روی وی هستند.

این ویروس که انتشار آن از چین آغاز شده است تاکنون ۴۰ نفر را به کام مرگ کشانده و برخی کشور‌ها ارتباط هوایی خود با چین را تا زمان کنترل بیماری قطع کرده اند.

علی رغم تلاش دولت چین برای کنترل بیماری نمونه‌هایی از ابتلا به کرونا در هنگ کنگ و آمریکا نیز مشخص شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشکوک فرد چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...

به گزارش همشهری آنلاین، این بازیگر زهره حمیدی اظهار کرد که حالش خوب است و این روزها همچنان تحت درمان است.

حمیدی درباره بیماری‌اش توضیح داد: مدتی است به بیماری سرطان پانکراس مبتلا شده‌ام که یکی از سخت‌ترین بیماری‌های سرطانی است و تحت درمان هستم. به تازگی شیمی درمانی‌هایم به پایان رسیده و منتظرم تا اندازه پانکراس کوچکتر شود تا بتوانند پزشکان مرا جراحی کنند چون فعلاً انجام عمل خطرناک است. با دعای مردم مطمئنم که حالم خوب می‌شود. راستش فکر نمی‌کردم مردم عزیز انقدر مرا دوست داشته باشند. خدا را شکر می‌کنم که نسبت به گذشته حالم بهتر است. خیالتان راحت.

این بازیگر در پایان یادآور شد: ویدیویی که به تازگی شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت از من روی تخت بیمارستان بازنشر شده مربوط به سه ماه گذشته بود که کمی حالم خوب نبود اما خدا را شکر الان خیلی بهترم و حتی برای ضبط یک برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم دیروز در استودیو حاضر شدم.

برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد کد خبر 848762 منبع: ایسنا برچسب‌ها سرطان خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • تولید میکروقطره‌هایی که برای تشخیص دقیق بیماری استفاده خواهند شد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟