Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-04@22:36:14 GMT

حمله سایبری به سایت‌های دولتی یونان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۸۸۹۲

حمله سایبری به سایت‌های دولتی یونان

ایتنا - وب‌سایت‌های دولتی در یونان از جمله وب سایت نخست وزیر، پلیس، آتش نشانی و امور خارجه این کشور هک شده‌اند.

دولت یونان روز گذشته اعلام کرد وب سایت رسمی نخست وزیر، پلیس و سرویس آتشنشانی و خدمات مهم وزارتخانه‌ای برای مدتی قطع شده بوده است. دلیل این امر حمله سایبری اعلام شده است.

به گزرش ایتنا از مهر، سخنگوی دولت یونان اعلام کرد: یک حمله DDoS سبب شده برخی وب‌سایت‌های رسمی مسدود شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهمین راستا  اقداماتی انجام و حمله به طور موفقیت‌آمیز دفع شد. 
او به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرد.

در این حمله سایبری علاوه بر وب‌سایت نخست وزیر یونان، وب سایت وزارت کشور، امورخارجه و بازرگانی دریایی، همچنین پلیس یونان و آتش نشانی نیز هک شده بود.

این دومین حمله سایبری علیه وب سایت های دولتی  یونان در کمتر از یک هفته است. یک گروه از هکرهای ترکیه مسئولیت حمله سایبری اول را برعهده گرفته اند. این در حالی است که مقامات یونان هیچ اظهار نظری درباره به رسمیت شناختن هکرهای ترک به عنوا ن مسئول این حمله  نکرده اند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هکر حمله سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان

به گزارش "ورزش سه"، عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد