Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@12:53:41 GMT

گل محمدی پرسپولیسی‌ها را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۹۱۸۳

یحیی که خودش بازیکن پرسپولیس بوده این موضوع را به خوبی درک می کند اما گل محمدی در یکی از جلسات فنی تیم در جمع بازیکنان، شفاف و علنی اعلام کرده به هیچ یک از ستاره‌های این تیم قولی بابت حضور در ترکیب اصلی نمی دهد

او حداقل ۱۴ بازی در لیگ برتر را در پیش دارد و پرسپولیس در جام حذفی و احتمالا لیگ قهرمانان آسیا هم بازی های بیشتری باید انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پرسپولیس در مرحله گروهی بماند، حداقل ۶ بازی هم به رقابت های این فصل آنها اضافه خواهد شد. در مجموع این تعداد بازی باید تا اواخر خرداد ماه به اتمام برسد. از این رو، گل محمدی مجبور است تا از همه بازیکنانش سود ببرد هرچند دست او برای انتخاب ترکیب اصلی کاملاً باز است زیرا مهره های زیادی در لیست سرخپوشان هستند اما در پرسپولیس بازیکنان از نیمکت نشینی حسابی ناراحت می شوند و این را در مصاحبه های شان نشان می دهند.

یحیی که خودش بازیکن پرسپولیس بوده این موضوع را به خوبی درک می کند اما گل محمدی در یکی از جلسات فنی تیم در جمع بازیکنان، شفاف و علنی اعلام کرده به هیچ یک از ستاره‌های این تیم قولی بابت حضور در ترکیب اصلی نمی دهد و هر بازیکنی که می خواهد در ترکیب به میدان برود، باید شخصاً بهترین عملکرد ممکن را هنگام تمرینات داشته باشد در غیر این صورت تضمینی برای حضورش در میدان دیده نمی‌شود. این در حالی است که برانکو همواره از یک ترکیب ثابت در زمان حضور روی نیمکت پرسپولیس سود می برد و گابریل کالدرون با اینکه شعارهایی مبنی بر ساختن دو تیم را داده بود ولی او هم فقط با یک ترکیب ثابت در هفته‌های پایانی، پرسپولیس را به میدان می فرستاد اما یحیی می‌گوید هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد و رقابت بین بازیکنان برای حضور در میدان باید تا آخرین جلسه تمرین قبل از هر بازی ادامه یابد. به نظر می رسد این طرح گل محمدی بتواند زمینه ساز افزایش انگیزه برای همه بازیکنان حتی کاپیتان ها و چهره های سرشناس باشد. لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GuA برچسب ها: گل محمدی ، پرسپولیس ، فوتبال

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: گل محمدی پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بازی آلومینیوم و پرسپولیس به ضربات پنالتی رفت،امید اصلی مجتبی حسینی و شاگردانش برای صعود به دور بعدی جام حذفی به عملکرد احمد گوهری دروازه‌بان خود بود.

گلر سابق پرسپولیس که در طول 120 دقیقه بازی هم با وجود دریافت 4 گل چند سیو فوق‌العاده داشت و توانست تیمش را در بازی نگه دارد، در ضربات پنالتی فوق‌العاده کار کرد و در نقشی منجی ظاهر شد.

گوهری وقتی آلومینیومی‌ها با از دست رفتن پنالتی امیر نوری و برخورد توپ به تیر دروازه کمی نگران شده بودند، توانست با مهار ضربه دانیال اسماعیلی‌فر تیمش را به بازی برگرداند و در ادامه آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس را در شرایط برابر دو تیم از وحید امیری گرفت تا تیمش را در آستانه برد مهم و بزرگ قرار بدهد.

دروازه‌بان باتجربه آلومینیومی‌ها که امسال از پرسپولیس به اراک رفته ، مقابل تیم سابق خود نمایشی خوب داشت و در نهایت از خوشحالی از پوست خود نمی‌گنجید. او بعد از مهار پنالتی وحید امیری به سمت او رفت و با حرفی به خوش و بش کرد تا حسابی شب خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس