Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند که اگر آماده نباشند، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور در ابتدا گفت: شرایط اردوی بندرعباس خیلی خوب است. البته بارندگی شدید و غافلگیرکننده‌ای در دو روز گذشته رخ داد و باعث شد که نتوانیم در زمین ساحلی تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همکاری خیلی خوب مسئولان شهرداری بندرعباس در بحث میزبانی از این اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی، برنامه را تغییر دادیم و به سالن وزنه رفتیم. همچنین روز گذشته هم در زمین ساحلی سورو به تمرین پرداختیم.

وی افزود: البته محور برگزاری این اردو که پس از دو ماه و نیم استراحت بازیکنان را دور هم جمع کردیم، تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی است که زیر نظر نوشادی، مربی بدنساز تیم ملی به خوبی در حال اجرا است. همچنین در مباحث تاکتیکی هم تمریناتی داریم و در نوبت عصر به آن می‌پردازیم.

هاشم‌پور با اشاره به میزان آمادگی فعلی بازیکنان پس از استراحت طولانی مدتی که داشتند، گفت: خوشبختانه بازیکنان ما تفکر حرفه‌ای دارند و در هر شرایطی به فکر وضعیت خود هستند. البته با شناختی که از کادرفنی دارند، به خوبی از این موضوع آگاه هستند که اگر آماده نباشند، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می‌دهند. هرچند که خودم و نصراله‌زاده هم با بچه‌ها به صورت تلفنی در تماس بودیم و تمریناتشان را با هم بررسی می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: در این اردو امیرحسین اکبری و محمد مرادی را به دلیل مصدومیت و پیگیری مراحل فیزیوتراپی در اختیار نداریم. ضمن اینکه سعید پیرامون هم به دلیل مشکلات شخصی ناشی از سیل سیستان و بلوچستان قادر به همراهی تیم در این اردو نبود.

وی در پایان گفت: باید تشکر ویژه‌ای از مدیران، مسئولان و به خصوص شهردار بندرعباس داشته باشم که علاوه بر حمایت‌های کامل، حضور گرم آن‌ها را در اردو نیز داریم و به طور مداوم از طریق حضوری و غیر حضوری پیگیر وضعیت کمی و کیفی اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در شهر بندرعباس هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال زمین شهرداری مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرشیمی، مهریزی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احمد آخوندی ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیمداری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

وی در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدرشیمی یزد به مهریز انتقال یافت.

سرپرست فرمانداری مهریز ابراز امیدواری کرد این باشگاه با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی کرده و نواقص رفع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه