Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنیسور اسپانیایی با وجود این که شنبه صبح باید در تنیس اپن استرالیا رقابت می‌کرد تا یک بامداد بیدار بود و دیدار راجر فدرر و جان میلمن را تماشا می‌کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رافائل نادال امروز (شنبه) در دور سوم تنیس اپن استرالیا برابر پابلو کارنیو قرار گرفت و ۳ بر صفر (۶ بر یک، ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴) پیروز شد تا به راحتی به یک هشتم نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد شماره یک جهان پس از بازی گفت: کارنیو یکی از بهترین‌هاست. متاسفم که حذف شد. او یکی از دوست‌های خوبم است. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. می‌دانیم که ورزشکار حرفه‌ای هستیم و در زمین مسابقه برای کسب پیروزی تلاش می‌کنیم.

تنیسور اسپانیایی درباره روند آماده‌سازی‌اش اظهار کرد: نسبت به دوره‌های قبل متفاوت بود. من اینجا هستم. تلاش می‌کنم در ورزشگاهی بازی کنم که مردم همیشه از من حمایت می‌کنند.

دیدار راجر فدرر و جان میلمن یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اپن استرالیا ۲۰۲۰ بود. رقابت دو تنیسور بیش از چهار ساعت طول کشید و در نهایت مرد شماره سه جهان ۳ بر ۲ پیروز شد. نادال در رابطه با این بازی گفت: تا ساعت یک بامداد بیدار بودم و بازی را تماشا کردم. امکان نداشت این دیدار را تماشا نکرد چون خیلی هیجان انگیز بود و ممکن بود هر اتفاقی بیفتد. میلمن یک جنگنده است و به نظر می‌رسد هرگز از دویدن دست برنمی‌دارد. بازیکن خیلی بزرگی در زمین است.

مرد شماره یک جهان در مورد حریف بعدی‌اش که ممکن است کریوس یا خاچانف باشد گفت: هر دو تنیسور بزرگی هستند و بازی‌شان را تماشا خواهم کرد. امیدوارم برای این دیدار آماده باشم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رافائل نادال راجر فدرر تنیس اپن استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد