Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش این هفته به کمیسیون آموزش می‌روند.

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری روز یکشنبه برای ارائه گزارش درخصوص مسائل فرهنگی - سیاسی دانشگاه‌ها و محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش روز دوشنبه برای ارائه گزارش رتبه‌بندی معلمان و پاسخگویی به سوالات حبیب‌الله دهمره نماینده زابل، سیداحسن علوی نماینده سنندج، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر میمه و برخوار (۲فقره) و محمد خدابخشی نماینده الیگودرز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور می‌یابد

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز دوشنبه برای بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور می‌یابد.

گزارش سفر هیات اعزامی کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی به استان خوزستان نیز این هفته در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود.

وزیر صنعت به کمیسیون صنایع و معادن می رود

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز قرار است روز دوشنبه برای بررسی برنامه‌های وزارت صمت در خصوص تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم در پایان سال جاری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور یابد.

وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی قرار است روز سه‌شنبه برای پاسخ به سوال ۶ نماینده در کمیسیون عمران مجلس حضور یابد.

اسلامی قرار با حضور در کمیسیون عمران به سوال نماینده قاسم احمدی لاشکی نماینده چالوس و کلاردشت، علی اکبر کریمی نماینده اراک، حبیب الله دهمرده نماینده زابل، دو نفر از نمایندگان (نماینده منتخب سیدکاظم دلخوش)، بهرام پارسایی نماینده شیراز، حسینعلی حاجی‌ دلیگانی نماینده شاهین شهر میمه و برخوار پاسخ بدهد.

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی

مسئولین سرپرست وزارت جهاد کشاورزی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌ها روز یکشنبه مسائل مرتبط با عملیات اجرائی بیابان زدائی توسط دستگاه‌های اجرایی کشور را بررسی می‌کنند.

برچسب‌ها رضا رحمانی بهرام پارسایی حبیب‌الله دهمرده محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا رحمانی بهرام پارسایی حبیب الله دهمرده محسن حاجی میرزایی منصور غلامی منصور غلامی رضا رحمانی رضا رحمانی رضا رحمانی بهرام پارسایی حبیب الله دهمرده محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: حدود ۵۰ درصد واحدهای تولید شوینده‌های کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید کمک کنیم تا زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محسن رستمی بعدازظهر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها و شیشه که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه و رویکرد دولت کمک به تولیدکنندگان و صادرکنندگان است و امسال اقدامات مؤثری برای حل این مشکلات انجام شده است.

وی افزود: در استان قزوین با تعاملی که بین مدیران اقتصادی و صنعتی دولتی و بخش خصوصی ایجاد شده و با تسهیل در امور تولیدکنندگان تلاش شده گره‌گشای موانع باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توجه به زنجیره ارزش را از رویکردهای سازمان صمت در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: در برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها در قزوین فرصت مناسبی مهیا می‌شود تا توانمندی‌های صنعت شوینده‌ها معرفی شود.

رستمی ادامه داد: حدود ۵۰ درصد واحدهای تولید شوینده‌های کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید کمک کنیم تا زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شود. باید تلاش می‌کنیم همه بیایند تا کمبود زنجیره ارزش را شناسایی و تأمین شود.

وی تاکید کرد: سال پیش ۴۴ میلیارد دلار ارز به صنعت داده شد که امسال بیشتر می‌شود و تعداد زیادی از درخواست‌های واحدها در دست بررسی است.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز در این نشست با بیان اینکه نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی داریم که مخاطبان فرق می‌کند، گفت: در تخصصی استقبال زیاد است و بخش خصوصی مخاطب آن است که در این صورت هیئت‌های تجاری می‌آیند و یادمان نرود نمایشگاه شوینده و شیشه کاملاً تخصصی است.

وی اضافه کرد: در شوینده و شیشه جایگاه کشوری داریم و می‌توانیم آن را در حد بالایی برگزار کنیم که قطب نمایشگاه این رشته باشیم و البته در این حوزه باید جذابیت ایجاد کنیم و هیبت تجاری حتماً باید حضور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه فقط نباید از کشورهای همجوار دعوت شود، گفت: باید در داخل متمرکز شویم. بخشی از غرفه‌ها میزهای تخصصی باشد تا مسئولان بانک مرکزی بیایند و با مدیران کارخانجات گفت‌وگو داشته باشند.

کد خبر 751141

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب