Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: ترویج گفتمان مقاومت از شاخص‌ترین کارکردهای اردوهای راهیان نور است.

سرهنگ دوم پاسدار محمد شریف صبح شنبه پنجم بهمن ماه در آئین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی در جوار آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) ساوه اظهار کرد: اردوهای راهیان نور ترویج دهنده فرهنگ مقاومت و ایستادگی در جامعه بویژه در میان نسل جوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خطراتی که جوانان را تهدید می‌کند، تصریح کرد: راهیان نور فرصتی است تا فرهنگ‌سازی تفکر انقلابی و مقاومت و ارزش‌های والای اسلام ناب را بین نسل جوان تقویت و تثبیت کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت اردوهای راهیان نور بعنوان یک قرارگاه بزرگ فرهنگی در کشور، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور احیاکننده فرهنگ شهادت و مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی افزود : اعزام کاروان راهیان نور، با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها با رشادتهای رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی و جانفشانی مرزبانان در دفاع از کیان ایران اسلامی آشنا شوند.

سرهنگ شریف با تاکید بر تأسی از فرهنگ مقاومت، ایستادگی، صبر، تسلیم نشدن و فرهنگ خودباوری در عرصه‌های جهادی و انقلابی که نشأت گرفته از آرمان‌های بزرگ ملت ایران در دفاع مقدس است، گفت: بهره‌گیری از ذخایر و ارزش‌های جهادی دینی کشور را در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

وی در ادامه گفت: این کاروان شامل 176 دانش‌آموز پسر است که با چهار دستگاه اتوبوس شامل سه دستگاه از ساوه و یک دستگاه از نوبران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

جانشین سپاه ساوه افزود: دانش‌آموزان در این اردوی چهار روزه از مناطق مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس در اروندکنار، شلمچه، هویزه و موزه شهدای خرمشهر، دوکوهه و فتح المبین دیدن می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم کاروان راهیان نور دانش آموزی با بدرقه معاون استاندار و فرماندار ساوه، بسیجیان و برخی مسئولان محلی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردوی راهیان نور ساوه فرهنگ ایثار و شهادت استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیات امنای یادمان شهدای کربلای چهار (علقمه) درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان کربلای چهار برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای کربلای چهار گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارایه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زایران شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای عملیات کربلای چهار و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان گفت: تمامی زیر ساخت‌های یادمان طبق طرح جامع یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور است و حل مشکلات اساسی یادمان‌ها برای ما اولویت دارد.

وی افزود: ستاد مرکزی در صدد پای کار آوردن تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها می‌باشد.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید محمدجواد ضیاییان معاون خادمین و خدمات زایران ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097309 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند