Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:06:10 GMT

پایان یک دعوا؛ بازنشسته ها حق ثبت نام ندارند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۹۸۱۰

پایان یک دعوا؛ بازنشسته ها حق ثبت نام ندارند

در دوره ریاست مهدی تاج تصویب قانون منع حضور بازنشسته ها در نهادهای دولتی چالش های زیادی را برای فدراسیون فوتبال به وجود آورد.

به گزارش "ورزش سه"، در نهایت این چالش ها با تلاش وزیر ورزش و جوانان و گرفتن مجوز کار برای مهدی تاج و هم چنین چند مدیر دیگر رفع شد. اما اینبار هر بازنشسته ای در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و دیگر پست ها ثبت نام کند رد صلاحیت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال پیش تر گفته بود یک نهاد غیر دولتی بشمار می رود اما نظر قانونگذار بر این است اگر چه فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی بشمار می رود منتهی یک نهاد مردمی است و باید از قانون های داخلی تبعیت کند.

 

گفتنی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و نواب و هم چنین اعضای هیات رییسه 25 اسفند در تهران برگزار می شود. جالب اینکه مقرر شده در دوره بعدی هیچ یک از پست های کلیدی در اختیار کسانی که بازنشسته هستند اما به عنوان مشاور هم اکنون با فدراسیون فوتبال کار می کنند، قرار نگیرد. فدراسیون فوتبال برای اینکه در برخی از پست ها با قانون منع حضور بازنشسته ها مواجه نشود آدم ها را با پست مشاور مشغول بکار کرد.

 

در ماه های گذشته فدراسیون فوتبال تضمین داده بود که در دوره بعدی مانع از حضور بازنشسته ها در فدراسیون فوتبال شود. به همین بهانه مجوز چند مدیر برای دوره فعلی صادر شد.

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)