Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@11:43:23 GMT

واکنش دبیاسی درباره پیشنهاد ایران

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۰۱۵

سرمربی ایتالیایی عنوان کرد برای قرارداد با ایران فقط یک سری جزییات باقی مانده است. ناطقان: به نقل از ایتالیا سرا،  بعد از حضور آندره آ استراماچونی در تیم فوتبال استقلال که با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و در نهایت وی از این تیم جدا شد، مربی دیگری از ایتالیا مدنظر تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است و او جیانی دبیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیاسی درباره حضور روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: برای حضور در ایران جزییات قرارداد مهم است و تا زمانی که قرارداد امضا نشود، نمی‌شود به صورت قطعی درباره آن صحبت کرد. من قبلا چندین سال در تیم ملی مربیگری کردم و توانستم در تجربه اول خودم با تیم ملی آلبانی تلاش و تعهد زیادی از خود نشان دهم و در پایان آن اهدافی که خیلی‌ها برای ما غیرممکن می‌دانستند را ممکن کردیم. برای من فرقی نمی‌کند که مربی باشگاهی باشم یا ملی. هر جا که باشم نهایت توان خود را برای موفقیت به کار می گیرم. اولین کار مهم این است که اهدافی که دارید را معین کنید و برای رسیدن به این اهداف تلاش کنید.

البته روز گذشته سخنگوی فدراسیون فوتبال مذاکره با دبیاسی برای سپردن سکان هدایت تیم‌ملی که در رسانه‌های ایتالیایی مطرح شده بود را تکذیب کرد.

دباسی قبلا گزینه مربیگری در تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و استقلال نیز بود و بعد از اخراح سرمربی‌های این تیم‌ها، نام او مطرح شده بود.
منبع: ایسنا برچسب ها: واکنش ، دیباسی ، ناطقان ، ایتالیا ، سرمربی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکنش ناطقان ایتالیا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی

مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی‌ بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

بنابر روایت خبر ورزشی، در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی‌پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند ،قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...