Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@13:46:03 GMT

نگاهی به کمپین ۳۶۰ درجه‌ یک استارتاپ فروش بلیت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۰۳۴

نگاهی به کمپین ۳۶۰ درجه‌ یک استارتاپ فروش بلیت

یکی از بیلبوردهایی که این روزها در سطح خیابان‌ها و اتوبان‌های شهر تهران جلب‌ توجه می‌کند، بیلبوردهایی با زمینه نارنجی و یک شعار ساده هستند: فلایتیو: بگیر و برو!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فلایتیو، کمپین ۳۶۰ درجه‌، کمپینی است که به‌تازگی سایت فروش آنلاین بلیت هواپیما و اتوبوس و قطار، یعنی فلایتیو را کلید زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگیر و برو: کمپین گسترده فلایتیو در تهران

فلایتیو اعلام کرده با توجه به نزدیک‌شدن به پایان سال و شروع برنامه‌ریزی مردم برای سفرهای نوروزی، کمپین ۳۶۰ درجه جدید خود را به‌صورت خیلی گسترده در سطح شهر و فضای مجازی کلید زده است. کمپینی که با بیلبوردهای نارنجی در اتوبان‌های تهران جلب‌ توجه می‌کند شاید یکی از اولین نشانه‌های بازگشت استارتاپ‌ها به فضای عمومی بعد از بازه پرحاشیه آبان تا دی‌ماه ۹۸ برای تجارت الکترونیک ایران باشد.

حامد فردوس آرا مدیر مارکتینگ فلایتیو می‌گوید در این کمپین سعی شده به‌سادگی یک‌بار دیگر ظرفیت‌های فروش و کسب‌وکار آنلاین به مخاطبی که در سه ماه گذشته با این فضا کمی قهر کرده گوشزد شود و از طریق رسانه‌هایی چون بیلبورد، استرابورد، تبلیغات ویدئویی، تلگرام و اینستاگرام، بنر، CPC، تبلیغات native و پادکست روی اصلی‌ترین خدمات فلایتیو هم که رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هتل‌های داخلی و خارجی است برای مخاطبان و سفرهایی که در پیش دارند پیشنهادهای آنلاین ارائه شود.

حالا در روزهایی که خبرهای خیلی خوبی از کسب‌وکارهای آنلاین نمی‌آید، کمپین گسترده فلایتیو با شعار «فلایتیو، بگیر و برو» در سطح شهر خودنمایی می‌کند. کمپینی که شاید بتوان آن را نشانه‌ای از عبور کسب‌وکارهای آنلاین از سه ماه سخت و رکود این فضا دانست و نوید فصل تازه‌ای از رونق سایت‌های حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلایتیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • عزیزم بلیت بگیر، میریم لندن؛ سرمستی ادمین توییتر دورتموند از صعود به فینال لیگ قهرمانان!
  • پیش فروش بلیت قطار فوق العاده به مشهد آغاز شد
  • آغاز فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت
  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • پیش فروش بلیت قطار فوق‌العاده به مشهد آغاز شد
  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است