Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:43:25 GMT

هوای همدان آلوده می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۱۲۴

هوای همدان آلوده می‌شود

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در برخی ساعات مه آلود پیش‌بینی می‌شود. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه تا چند روز آینده  سامانه بارشی جدیدی وارد استان نمی‌شود، ابراز کرد:  در روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش غلظت آینده ها و آلودگی هوا را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صبح امروز حداقل دمای همدان به منفی 10 درجه سانتی‌گراد رسیده است، اظهار داشت: سرمای هوا تا روز سه شنبه در استان باقی می‌ماند و پس از آن به تدریج از سرمای هوا کاسته می‌شود.

هواشناسی ایران 98/11/5|بارش برف و باران 2 روزه در برخی استان‌ها/ دمای هوا 5 درجه افزایش می‌یابدهواشناسی ایران 98/11/4|هشدار کولاک برف و بهمن در برخی استان‌هاهواشناسی ایران| هشدار کولاک برف و آبگرفتگی در 29 استان

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت نهاوند با حداکثر دمای 6 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و همدان و گل تپه با حداقل دمای منفی 10 درجه، به عنوان سردترین نقاط استان گزارش و ثبت شده است.

باقری شکیب افزود: دمای شهرستان همدان نیز در گرمترین ساعات 2 درجه سانتی گراد بوده و در سردترین حالت نیز به منفی 10 درجه رسیده است.

وی با بیان اینکه بارش‌های دی ماه امسال در حد فراتر از نرمال بود، ابراز کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های فصلی بارش‌های بهمن ماه کمتر از حد نرمال خواهد بود.

انتهای پیام/‌743/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی