Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: خیران ظرفیت‌های ارزشمندی در کمک رسانی به آسیب دیدگان در حوادث هستند و در سیل «مهربانی» این ظرفیت به اثبات رسید.

اوافزود: جمعیت هلال احمر در اقدامی تحسین برانگیز به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیلزدگان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بروز سیل در استان خسارت‌های زیادی به بار آورد و همچنین عده زیادی از مردم را دچار آسیب کرد.

او ادامه داد: پس از فراخوان و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر در خصوص نحوه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در پایگاه‌های سیار مستقر در شعب سراسر کشور، مردم نوع دوست و خون گرم کشور بار دیگر در این زمینه وظیفه انسانی خود را انجام دادند.

راشکی بیان کرد: اقلام اهدایی از طرف مردم نوع دوست شامل چادر، پتو، موکت، فرش، البسه موادغذایی نظیر برنج، روغن، شیر خشک، کنسروجات، قند، رب، ماکارونی، آرد، آب معدنی و مواد بهداشتی مانند دستمال کاغذی، پوشک بچه و پد بهداشتی بوده است.
او اظهار داشت: برای تجمیع جمع آوری اقلام فوق سه مرکز راهبری در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار راه‌اندازی شد که در این مراکز کمک‌های خیران و داوطلبان پس از جمع‌آوری، تفکیک و بسته بندی شده و به مناطق سیلزده برای توزیع بین آسیب دیدگان ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: این اقلام به ارزش بیش‌از ۶۵.۵ میلیارد ریال توسط ۵۸ دستگاه کامیون و تریلر به مراکز تجمیع و راهبری شهرستان چابهار تحویل شده است.

او بیان کرد: همچنین ۹۲ تن اقلام اهدایی داوطلبان و خیران سراسر کشور از طریق هوایی در فرودگاه کنارک تخلیه شده است.

راشکی با قدردانی از خیران گفت: شماره حساب‌های ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) بنام کمک‌های خیران و یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها بنام جمعیت هلال احمر و همچنین کد دستوری #۵۴*۱۱۲* جهت دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست است.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان امدادرسانی آسیب دیدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان