Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@06:37:30 GMT

جدیدترین اخبار در مورد مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۵۰۷

جدیدترین اخبار در مورد مهدی طارمی

ستاره خط حمله تیم ملی ایران یک قدم دیگر به انتقال رویایی در زمستان 2020 در فوتبال پرتغال نزدیک شد.

به گزارش ایمنا، مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه ریوآوه یک گام دیگر به جدایی از این باشگاه و حضور در اردوی باشگاهی بزرگ در قاره سبز نزدیک شد. مهاجم بوشهری تنها شش ماه بعد از حضور در جمع لژیونرهای اروپایی چنان درخشید که حالا اخبار ابراز تمایل باشگاه های بزرگ برای خرید او به سوژه ای مهم برای رسانه های پرتغال بدل گشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت مهدی طارمی
در حالی که تنها چند روز از تمایل باشگاه های پورتو، بنفیکا و آستون ویلا برای امضای قرارداد با طارمی می گذرد، باشگاه ریوآوه که خوب می داند نمی تواند مانع جدایی و پیشرفت ستاره ایرانی شود در اقدامی غیرمنتظره بلافاصله جانشین این مهاجم گلزن را انتخاب و به خدمت گرفت تا مسیر برای انتقال رویایی برای طارمی از قبل هموارتر شود.


باشگاه ریوآوه روز گذشته با قراردادی قرضی با بند خرید دائمی توانست گلسون دالا مهاجم 23 ساله آنگولایی را از باشگاه اسپورتینگ لیسبون به خدمت بگیرد که به نوشته رسانه های پرتغالی این بازیکن تنها برای پرکردن جای خالی طارمی به جمع شاگردان روی کارواخال اضافه شده است.

منبع: ورزش سه

کد خبر 407362

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران نقل و انتقالات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد