Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@02:05:20 GMT

بازگشایی محورهای ارتباطی مسدود کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۶۳۷

بازگشایی محورهای ارتباطی مسدود کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی محورهای ارتباطی مسدود در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به بارش شدید برف در برخی نقاط استان اظهار داشت: ۳۸ دستگاه ماشین آلات برف روبی و ۵۳ نفر نیروی راهداری در سطح استان کرمانشاه به کارگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: به ۳۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف امداد رسانی شده است.

کرمی با بیان اینکه میزان شن و نمک مصرفی ۵۱۰ تن بوده است، گفت: ۶۹۰ کیلومتر باند برف روبی در سطح محورهای مواصلاتی اصلی استان انجام شده است.

وی مجموع ساعات کولاک را ۲۲ ساعت، برف ۳۳ ساعت و باران پنج ساعت اعلام کرد و تصریح کرد: ۳۸۰ کیلومتر باند برف روبی انجام شده و میزان شن و نمک مصرفی ۹۰ تن بوده است.

این مسئول درباره راه‌های روستایی عنوان کرد: همچنین ۲۴ دستگاه ماشین آلات برف روبی و ۳۹ نیروی راهداری در راه‌های روستایی بکارگیری شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه محورهای مواصلاتی اصلی استان کرمانشاه باز هستند، گفت: ۳۵ راه روستایی مسدود بوده که تعداد معدودی باقیمانده و در حال بازگشایی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش مشرق، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه