Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:18:08 GMT

بازیکنی که جهانبخش می خواهد مثل او باشد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۱۰۰۵

بازیکنی که جهانبخش می خواهد مثل او باشد

علیرضا جهانبخش می گوید گل او به تیم چلسی بهترین گل دوران حرفه ای اش بوده. گلی که شاید تا سال های سال و شاید هم هیچ وقت تکرار نشود.

به گزارش"ورزش سه"، مهاجم ایرانی تیم برایتون که در ماه های اخیر تیم ملی را از دست داده است در مصاحبه تازه ای که انجام داده در مورد این گل می گوید: من خیلی خوب به توپ ضربه زدم اما مطمئن نبودم  که توپ راهی دروازه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی برگردان زدم توپ درون دروازه جای گرفت و این خیلی عالی بود. این گل بهترین گل دوران حرفه ای ام بود. احساس خیلی خوبی بود. مخصوصا با واکنش هایی که بعد از بازی با آن مواجه شدم. واکنش ها گویای همه چیز بود. نمی تونستم باور کنم کسی بتواند به دروازه بان چلسی ضربه بزند به خصوص که واکنش من را قبل از زدن ضربه دیدید.

 

علیرضا جهانبخش در ادامه گفتگو محمد صلاح را تحسین می کند و می گوید: به نظر من محمد صلاح عالیه. او از کشوری آمده که بازیکنان زیادی در سطح جهانی ندارد. اینکه محمد صلاح به این جایگاه می رسد، خیلی ارزشمند است. محمد صلاح به طور حتم یکی از بهترین ها در دنیا است. جایگاهی که او در آن قرار دارد به آسانی به دست نیامده و شک ندارم محمد صلاح سخت کار کرده تا به اینجا رسیده و من تحسینش می کنم. همیشه سعی می کنم مثل محمد صلاح باشم. من سخت کار می کنم تا به سطحی که محمد صلاح به آن رسیده برسم.

 

علیرضا جهانبخش در بازی های متعددی در این فصل نیمکت نشین بوده تا جایی که برخی از تماشاگران برایتون خرید او را یک اشتباه نقل و انتقالاتی دانستند! اما علیرضا با تلاش های مستمری که داشت بالاخره به ترکیب برایتون راه پیدا کرد و با گلی که به تیم چلسی زد حالا همه از او به نیکی یاد می کنند. بازیکنی که به نظر می رسد با عملکردی که در هفته های اخیر و در ترکیب برایتون داشته بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن خواهد کرد.

برایتون لیورپول محمد صلاح علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون لیورپول محمد صلاح علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • گل محمد صلاح به تاتنهام (لیورپول 1-0 تاتنهام)
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • چگونه داروین نونیز نگذاشت محمد صلاح بهترین گلساز لیگ برتر شود؟ / فیلم
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح