Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@18:35:54 GMT

پاداش برای مشترکان خوش‌ مصرف‌ برق

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۱۰۸۵

پاداش برای مشترکان خوش‌ مصرف‌ برق

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، امیر جهانشاهی افزود: با توجه به برودت و سرمای هوا، این طرح بر اساس تجربه موفق همکاری مشترکان برق در صرفه‌جویی مصرف در تابستان امسال و در برای کاهش مصرف انرژی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در روزهای سرد افزایش بی‌سابقه مصرف گاز و انواع انرژی را شاهد هستیم و مشترکان به دلیل محدودیت تامین سوخت نیروگاه‌ها و به منظور پیشگیری از قطع برق نسبت به کاهش حداقل ۲۰ درصدی مصرف خود تا مناسب‌شدن شرایط آب و هوایی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تاکید کرد: به دلیل اینکه بخش زیادی از سوخت نیروگاه‌های برق کشور از گاز طبیعی تامین می‌شود با مصرف صحیح برق می‌توان در مصرف گاز نیز صرفه‌جویی کرد.

وی بیان کرد: با مشارکت فعالانه مشترکان برق در این طرح می‌توان با راهکارهای ساده‌ای نظیر خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم وسایل گرمایشی، استفاده بیشتر از نور طبیعی و جلوگیری از هدر رفت انرژی نسبت به کاهش مصرف برق و گاز اقدام کنیم.

جهانشاهی اظهار کرد: طرح تعویض یک میلیون کولرگازی فرسوده در مناطق گرمسیر کشور نیز از سوی وزارت نیرو در دستور کار قرار دارد که با هدف کاهش مصرف انرژی انجام خواهد شد.

وی افزود: با تعویض کولرهای گازی فرسوده در مناطق گرمسیر، میزان مصرف این کولرها ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه یک هزار و ۶۰۰ مگاوات از مصرف برق کشور صرفه‌جویی می‌شود.

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: در سفر ماه گذشته وزیر نیرو به استان کرمان، کتاب تاریخ صنعت برق استان کرمان که مجموعه‌ای ارزشمند از فعالیت‌ها و مستندات صنعت برق استان از ورود برق تا دوره معاصر است، رونمایی شد.

وی بیان کرد: همچنین از روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به دلیل اجرای طرح ابتکاری همراه با مردم که با هدف نزدیک‌تر شدن ارتباط مردم با مسئولان در حال اجراست، ازسوی وزیر نیرو تقدیر شد.

جهانشاهی با اشاره به طرح‌های درنظر گرفته‌ شده تشویقی برای مشترکان برق کرمان افزود: مشترکان خوش‌حسابی که قبوض خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کردند در جشنواره خوش‌حسابی آذر ماه این شرکت جایزه خوش‌حسابی دریافت کردند.

وی اظهار کرد: شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تامین و ارائه خدمات مشترکان برق ۷ شهرستان حوزه شمال کرمان را به عهده دارد و بیش از ۶۳۰ هزار نفر در شمال استان از خدمات این شرکت بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 480321 برچسب‌ها وزارت نیرو برق استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت نیرو برق استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند

مهدی شفیعی زاده مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

او افزود: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسات رضوی ادامه داد: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک دانست و بیان کرد: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

او به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان