Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز بنیادی ، در مورد مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 99 مبنی بر اینکه بدهی دولت به تامین اجتماعی باید به روزرسانی و نحوه تسویه آن مشخص و گزارش آن به کمیسیون های برنامه، بودجه و محاسبات و بهداشت و درمان مجلس ارائه شود، گفت: ارقام و اعداد متفاوتی از میزان بدهی دولت به تامین اجتماعی از سوی دولت و تامین اجتماعی اعلام می‌شود بنابراین کمیسیون تلفیق برای جلوگیری از این مباحث و تلنبار شدن بدهی؛‌ پیشنهادی را برای شفاف‌سازی تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1399 مجلس، افزود: بر این اساس مقرر شد میزان بدهی به روزرسانی و نحوه تسویه آن مشخص و سپس در قالب گزارشی به کمیسیون‌های برنامه، بودجه و محاسبات و بهداشت و درمان مجلس ارائه شود تا این مهم مدنظر نمایندگان برای وضع قانون‌گذاری قرار گیرد و همچنین از تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان فراگیر که بیش از 40 میلیون جمعیت تحت پوشش دارد حمایت خاصی صورت گیرد و دولت با برنامه‌ریزی‌ها بتواند بدهی خود را به این سازمان پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

پرداخت بدهی تامین اجتماعی از طریق فروش سهام و تامین خوراک، شانه خالی کردن دولت از زیر بار مسئولیت است
وی ادامه داد: با توجه به وضع موجود اقتصادی مجلس برای شفاف‌سازی و جلوگیری از فشار به سازمان تامین اجتماعی به موضوع بدهی دولت به این سازمان ورود کرد.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس دهم یادآور شد: سال‌ها و پیش از دولت تدبیر و امید این بدهی‌ها تلنبار شده و تامین اجتماعی مبالغی را با ضرایب سودهای بانکی محاسبه می‌کند که در قانون هم به عنوان جرائم دیرکرد وجود دارد البته دولت بخشی از جرائم دیرکرد را قبول داشته و بخشی را قبول ندارد که با ورود مجلس به این موضوع به اختلاف نظرها پایان داده می شود./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرا نشدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی افزود: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر فروردین مشکلی در این زمینه وجود داشته است، به‌طور قطع در اردیبهشت باید رفع شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است؛ دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 749318

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود