Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: با حمایت اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم و اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان پروژه‌های عمرانی ورزشی در دانشگاه‌ها تکمیل و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدحسین علیزاده مدیر در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در خصوص بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و ورزشی در دانشگاه‌های کشور،  اظهار کرد: این پروژه‌ها در زمینه توسعه فضای ورزشی دانشگاه‌ها و شامل زمین چمن مصنوعی، استخر سرپوشیده و سالن های چند منظوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم توجه ویژه‌ای به توسعه فضای ورزشی دانشگاه‌ها داشته است و در سال 1397 با اختصاص مبلغ 8 میلیارد تومان کمک برای احداث و تکمیل 20 پروژه ورزشی شامل 8 استخر، 6 سالن ورزشی و 6 زمین رو باز به این بخش اختصاص داده است.

 مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: در سال 1398 علی‌رغم محدودیت‌های بودجه‌ای، اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت عتف مبلغ 20 میلیارد تومان بابت ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی در دانشگاه‌ها پیش بینی کرده است که لیست نهایی پروژه‌ها پس از مبادله موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه اعلام خواهد شد.

علیزاده تصریح کرد: طی سال‌های 98-97 با کمک‌های سازمان امور دانشجویان، صندوق رفاه دانشجویان و اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی 26 پروژه ورزشی زمین چمن مصنوعی و کف‌پوش زمین روباز به بهره‌برداری رسیده و 29  پروژه ورزشی نیز همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان زمین چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

تقی رضایی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهری و شهر‌های جدید اضافه و الحاق شده است گفت:   این آمار نشان‌دهنده کار جهادی و بزرگی است که در دولت سیزدهم در راستای تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئله تامین زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف همواره مورد توجه سازمان ملی زمین و مسکن بوده است گفت:  در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند.

رضایی اظهار کرد: اصلاح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در این حوزه خود می تواند زمنیه را برای بهبود افزایش عرضه زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف فراهم کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر