Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر شنبه در نشست بررسی هماهنگی طرح‌های دهه فجر سال ۱۳۹۸ جاری به میزبانی سالن جلسات ساختمان شماره ۲ استانداری بابیان اینکه طرح‌های عمرانی دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز داشت: روند تکمیل این پروژه‌ها طی سال‌های گذشته به‌خوبی انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طی یک سال گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی برای افتتاح طرح‌های عمرانی استان خوش درخشیدند، افزود: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل طرح‌های مصوبه‌های دور دوم سفر رئیس جمهور نیز به طور مستمر در تلاش باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه در تمامی شهرستان‌های استان طرح‌های عمرانی قابل توجهی طی دهه فجر بهره‌برداری و کلنگ زنی خواهد شد، ابراز داشت: در مجموع این طرح‌ها در بخش‌های مختلف زیرساختی و عمرانی به نفع توسعه و آبادانی استان است.

فخری بابیان اینکه عملیات افتتاح و شروع ساخت طرح‌های عمرانی در استان سمنان طی دهه مبارک فجر امسال با جدیت ادامه خواهد داشت، در ادامه تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان نیز طرح‌هایی را برای کلنگ زنی در اولویت قرار دهند که در آینده نزدیک به افتتاح برسد و مردم شاهد اقدامات صورت گرفته باشند.

وی بابیان اینکه طرح‌های ارائه‌شده قابل افتتاح دهه مبارک فجر از سوی دستگاه‌های اجرایی به صورت ۱۰۰ درصد باید تکمیل شود، افزود: این طرح‌ها می‌بایست بعد از افتتاح به طور کامل طرح برای خدمت‌رسانی به مردم قابلیت اجرا داشته باشد همان گونه که در هفته دولت امسال طرح‌های بسیار خوبی در استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 4834541

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد دهه فجر منوچهر فخری استانداری سمنان بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان قزوین ایلام شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای این استان به مناسبت هفته بسیج سازندگی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی کاشفی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این تعداد نیروگاه خورشیدی در هشت شهرستان استان سمنان آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به اینکه 496 متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان 287 میلیارد و 550 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان اعطا شده که این تسهیلات از سوی بانک‌های عامل سپه و ملت در استان سمنان پرداخت شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به برنامه این سازمان برای توسعه نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای این استان، تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در نظر دارد تا پایان امسال تعداد 350 نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس را با مشارکت مردم در سراسر این استان اجرایی کند.

کاشفی با اشاره به اعتبار پیش‌بینی‌ شده برای راه‌اندازی این تعداد نیروگاه خورشیدی در سال 1403، عنوان کرد: برای اجرای این تعداد نیروگاه خورشیدی بیش از 530 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره 18 قانون بودجه امسال پیش‌بینی‌ شده است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برای اجرای تعداد 300 نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس ویژه مددجویان این نهاد حمایتی در سال 1403 خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به ماده 16 قانون جهش تولید، آمادگی لازم برای احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر برای صنایع پرمصرف برق توسط سازمان بسیج سازندگی استان سمنان وجود دارد.

کاشفی گفت: بر اساس ماده شانزده قانون جهش تولید صنایعی که "دیماند" (حداکثر توان مصرفی در واحد زمان) آن صنایع بیش از یک مگاوات است، می‌بایست در مدت پنج سال به میزان پنج درصد از مصرف برق خود را از طریق احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر تأمین کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته یکی از واحدهای بزرگ تولیدی در استان سمنان با انعقاد تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس خود را احداث کرد و امسال نیز قرارداد لازم برای احداث 6 نیروگاه انشعابی با 6 واحد بزرگ صنعتی استان سمنان منعقد شده است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح