Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: طرح سرباز ماهر جزء طرح‌های ملی است که اجرای هدفمند و مناسب آن در سطح کشور می‌تواند به آینده شغلی افراد به ویژه قشر جوان سمت و سو دهد.

مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به اینکه طرح مذکور بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیرو‌های مسلح توسط جهاددانشگاهی عملیاتی گردید، افزود: این طرح طی شش ماه در بین پرسنل و سربازان نیرو‌های مسلح (نظامی، سپاه پاسداران، وزارت دفاع، ارتش) در پادگان‌ها و مراکز آموزش نظامی به صورت اثر بخش اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: طبق ارزیابی و نظرسنجی‌های انجام گرفته توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل به عنوان ناظر طرح، روند اجرای طرح سرباز ماهر توسط جهاددانشگاهی استان موفقیت آمیز و قابل قبول بوده است.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه طرح سرباز ماهر جزء طرح‌های ملی است که اجرای هدفمند و مناسب آن در سطح کشور می‌تواند به آینده شغلی افراد به ویژه قشر جوان سمت و سو دهد و ایجاد زمینه اشتغال افراد در مدت دوره خدمت وظیفه و بعد از آن نقش بسزایی ایفا کند، ادامه داد: در قالب این طرح دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، اشتغال و کارآفرینی طی ۸۰ ساعت به صورت عملی و کاربردی برگزار شد.
اوچی اردبیلی اضافه کرد: آشنایی با مهارت‌های خود آگاهی، مدیریت هیجان و مقابله با استرس، آشنایی با مهارت‌های تصمیم‌گیری و مدیریت زمان، ارتباط مؤثر و روابط بین فردی، تفکّر انتقادی و خلاق، همدلی، آشنایی با مبانی ازدواج و حل مسئله نیز از سرفصل‌های دوره مهارت‌های زندگی در این طرح بود که به صورت جامع برگزار و بیشترین تاثیرگذاری را بر شرکت‌کنندگان داشت.
وی آشنایی با کلیات، قوانین، مقررات و انواع کسب و کار، راه‌اندازی کسب و کار‌های تعاونی، خانگی، خرد و کوچک، برنامه‌های حمایتی مشاغل، فرایند‌های مصاحبه شغلی و مهارت‌های بازاریابی و فروش را از جمله سرفصل مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی عنوان کرد.
این مسئول یادآور شد: در مراسم اختتامیه طرح سرباز ماهر دو گواهینامه معتبر آموزشی دوره مهارت‌های زندگی و مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی به شرکت‌کنندگان اهدا گردید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن جهاد دانشگاهی سرباز ماهر آینده شغلی جوانان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه این شهرستان بهشت سرمایه‌گذاری استان است گفت: ظرف دو سال آینده کارخانه فرآوری معدن مس کیهان راه‌اندازی می‌شود و ۳۲۰ نفر در فاز اول مشغول به کار می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلی حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف که با حضور نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در یک سال گذشته میزان سرمایه گذاری در تاریخ شهرستان خوسف بی نظیر است. 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی معدن مس کیهان در روز کار و کارگر و تجهیز کارگاه آن و اکتشاف 4 ماده معدنی ارزشمند طلا، مس، روی و سرب در محدود 28 کیلومتر مربع گفت: در کل خراسان جنوبی چنین محدوده معدنی وجود ندارد. ظرف 2 سال آینده کارخانه فرآوری مس این کارخانه راه اندازی خواهد شد و حدود 320 نفر در فاز اول آن مشغول به کار خواهند شد. 

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی در حال ورود به سرمایه گذاری در شهرستان هستند اظهار داشت: در آینده شاهد بزرگترین مجموعه و کارخانه‌های استان در شهرستان خوسف خواهیم بود، این در حالی است که این مجموعه‌ها زیرساخت را نیز با خود به همراه خواهند آورد. 

وی در این جلسه کلنگ‌زنی پست 132 برق در شهرک صنعتی شهید رحمانی در دهه فجر سال گذشته و ابلاغ اعتبار خط انتقال 60 مگاواتی از پست 132 کیلو ولت در بخش ماژان برای بخش معدنی و صنعتی در یک سال اخیر، برنامه‌ریزی برای انتقال پساب فاضلاب بیرجند در آینده، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی هوایی و ... را مکمل پتانسیل و معادن ویژه موجود در شهرستان در راستای افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به سیلاب اخیر و بی سابقه بودن میزان بارندگی در منطقه، به برگزاری جلسات و اطلاع رسانی قبل از بارندگی، جلسات و بازدیدها در حین بحران با حضور مدیرکل بحران استان، جلسات پس از بحران با حضور معاون عمرانی استاندار افزود: همدلی و هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان منجر به مدیریت این بحران شد. فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی مدیران فراهم شده و مدیران باید از فرصت‌های زودگذر بخوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • چه عواملی در محیط کار استرس‌زا است؟
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند