Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه در حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «بنی گانتز» رهبر این حزب، دعوت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، برای رونمایی از معامله قرن را رد خواهد کرد.

اخبار بین الملل - در همین رابطه تایمز اسرائیل اعلام کرده که گانتز با نامناسب دانستن این دعوت آن را نمی‌پذیرد.

روزنامه معاریو نیز نوشته است: گانتز این اقدام را یک تله سیاسی توسط بنیامین نتانیاهو می‌داند و از همین رو دعوت ترامپ را نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پنس معاون اول رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه گفت که دونالد ترامپ، نتانیاهو را برای رونمایی از طرح صلح خاورمیانه دعوت کرده و نتانیاهو پیشنهاد حضور گانتز را نیز داده است.

ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد که رونمایی از معامله قرن قریب الوقوع است و پیش از سفر گانتز و نتانیاهو انجام خواهد شد.

نشست مقام‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار است روز سه‌شنبه ۲۸ ژانویه (۸ بهمن‌ماه) در واشنگتن برگزار شود.

یک منبع آگاه در حزب آبی و سفید گفت: زمانبندی رونمایی از طرح صلح خاورمیانه مصادف با روز رأی گیری نمایندگان پارلمان برای ایجاد کمیته‌ای با هدف رد مصونیت قضائی نتانیاهو است.

طرح معامله قرن که توسط دولت ترامپ ارائه شده است شامل انضمام کامل قدس و شهرک‌های موجود در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گانتز بنیامین نتانیاهو واشنگتن خاورمیانه بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی صلح خاورمیانه واشنگتن بنی گانتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد