Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: ۱۷ پروژه در حوزه بانوان شامل خانه فرهنگ و مسکن مددجویان بهزیستی درآق‌قلا، یک تولیدی البسه محلی در گمیشان وغیره در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

الهه غیناقی امروز شنبه پنجم بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده، برگزاری جشنواره غذای سالم، برپایی چادر سلامت، جشن انقلاب و تجلیل از زنان شاخص از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در دهه فجر امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در طول دهه فجر ۲۱۱ همایش در استان برگزار می‌شود، افزود: ۱۴ نمایشگاه تخصصی، ۱۵۵ مورد تقدیر و تجلیل و برگزاری ۹۹ کارگاه آموزشی برای این دهه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۸ عنوان برنامه شاخص در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دهه فجر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران صبح امروز با حضور انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده رییس جمهور، قاسم عموعابدینی معاون وزارت علوم و محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران افتتاح شد.

محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده این دانشگاه گفت: ما توقع داریم که دانشکده علوم خانواده محور اصلی مطالعات خانواده در کشور بشود و نقش آفرینی مهی در این زمینه داشته باشد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم ضمن تبریک روز معلم گفت: همه ما می دانیم که امروزه بحث صیانت از خانواده تبدیل به یک دغدغه جهانی شده و همچنین صیانت از خانواده از نظر دینی جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

مقیمی افزود: اگر به سیاست های دولت مردمی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در تمام این سیاست ها خانواده به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است این در حالی است که الزامات جهانی به سمتی حرکت می کند که در نقطه مقابل خانواده قرار می گیرد و به همان میزان که کارهای تخصصی برای نهاد خانواده صورت می گیرد نهادهای رقیب قوی تر عمل می کنند و به مرور خانواده و جایگاه چند کارکردی آن ضعیف شد و تحت الشعاع قرار گرفت.

رییس دانشگاه تهران گفت: مادر در خانواده محور کلی شناخته می شود و وقتی هویت ملی و مذهبی دچار چالش و مشکل شود، مادر خانواده می خواهد کارکرد دیگری را به آن نسبت دهد. این خواسته باعث می شود که مادر از خانواده دور شود ما در دانشکده خانواده سعی می کنیم که این چالش ها را تجمیع و سازماندهی کنیم.

کد خبر 6094262

دیگر خبرها

  • (تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد