Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:18:15 GMT

تکذیب فرود ناموفق هواپیمای بوئینگ در فرودگاه رشت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۱۹۰۶

تکذیب فرود ناموفق هواپیمای بوئینگ در فرودگاه رشت

جعفر منفردی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پرواز بوئینگ متعلق به شرکت آتا بوده و بر اساس یک درخواست آموزشی بدون مسافر از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت طبق روال عادی انجام شده است.
وی اظهار داشت : پرواز آموزشی یادشده طی هماهنگی و مکاتبه به عمل آمده از سوی شرکت هواپیمایی آتا در روز جمعه چهارم بهمن بر اساس درخواستی مبنی بر پرواز آموزشی در فرودگاه رشت با هواپیمایی بوئینگ ۵۰۰-۷۳۷ انجام شد که زمان آموزش پرواز با هماهنگی این شرکت و فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به سرانجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منفردی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی فرودگاه رشت به تهران و مجهز بودن آن به سیستم های روز کمک ناوبری اکثر شرکت های هواپیمایی با هماهنگی اداره کل فرودگاه های گیلان در زمان بی خطری پروازی، اقدام به انجام پروازهای آموزشی می کنند که امری طبیعی است.
وی بیان کرد: اگرچه انتشار خبر فرود ناموفق در کانال تلگرامی، پس از ساعتی حذف شد اما حوزه نظارت برای برخورد قانونی به دلیل تشویش اذهان عمومی موضوع را پیگیری می کند.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت که سال ۴۷ راه اندازی شده وبا علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده است.

 این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی در وسعت ۲۲۰ هکتار از نظر دسترسی شهری بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید و دارای موقعیت ارتباطی ممتاز درحاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران است

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ایران جنگل بوئینگ رشت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم

جنگنده F 35 b یکی از زیرمدل‌های F 35 لایتنینگ دو، با قابلیت تیکاف کوتاه و فرود عمودی است؛  نسل پنجم از جنگنده‌های رادار گریز که توسط کمپانی لاکهید مارتین طراحی و توسعه داده شده است. فرود آمدن جالب این جنگنده بر روی برج العرب دبی را مشاهده می کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد