Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@18:07:53 GMT

بررسی فروش تعدادی از املاک ایران در سه کشور

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۲۱۱۹

بررسی فروش تعدادی از املاک ایران در سه کشور

وزارت امور خارجه با توجه به وجود مشکلات مختلف در بهره‌برداری از تعداد هشت فقره املاک متعلق به جمهوری اسلامی ایران در کشورهای ازبکستان، آلبانی و تاجیکستان، درخواست صدور مجوز لازم برای فروش این املاک را به هیئت دولت ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، بنا بر اعلام وزارت امور خارجه دو باب ساختمان متعلق به سفارت کشورمان در تاشکند ازبکستان در محدوده طرح توسعه شهری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، قطعه زمینی متعلق به سفارت ایران در تیرانا آلبانی که جهت احداث اقامتگاه سفارت خریداری شده بود با تغییر کاربری منطقه، هم‌ اکنون مناسب احداث ابنیه دیپلماتیک نیست. از سوی دیگر پنج باب آپارتمان متعلق به سفارت کشورمان در دوشنبه تاجیکستان مستهلک و قدیمی شده و چندان قابل بهره‌برداری نیستند.

بنابراین با توجه به موارد فوق، بهره‌برداری از املاک مذکور در عمل با مشکل روبرو گردیده و به همین جهت فروش این املاک و تبدیل به احسن آن‌ها در شورای‌ عالی تشخیص این وزارت به تصویب رسیده است. بر این اساس، وزارت مورد اشاره درخواست صدور مجوز فروش این املاک را به هیئت دولت ارسال کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه فهما رویداد ملی فهما مسجد خطبه نماز جمعه املاک ایران وزارت خارجه هیات دولت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور

نایب رئیسان هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور  در اصفهان طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان  را بررسی کردند.

 نایب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

خانم ورنوس افزود:در اجرای این طرح ،  هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.


در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد