Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله رحیمی، شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در شیراز، از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خواست که با در نظر گرفتن یک زمان‌بندی مشخص اقدامات لازم را در زمینه پروژه‌های معرفی شده انجام دهد.
او ادامه داد:‌ ضرورت دارد که پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بیش از سقف مصوب به نتیجه برسد.
استاندار فارس بیان کرد:‌پروژه‌های جهاد کشاورزی در زمینه تولید گیاهان دارویی و نهال‌های اصلاح شده برابر با برنامه تعیین شده و در برخی موارد بیش از برنامه محقق شده‌اند و امیدواریم در بحث استفاده از نهال نیز که در گذشته مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد شده بود با فعالیت این واحدهای تولید نهال، شاهد رفع این مشکلات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای استان نیز پروژه نصب کنتور بر روی چاه‌های مجاز و پرکردن چاه‌های غیر مجاز را به عنوان پروژه‌ های اقتصاد مقاومتی دنبال کند به ویژه بحث نصب کنتور بر روی چاه‌های مجاز چرا که در بسیاری موارد بهره‌برداری بیش از حد مجاز از این چاه‌ها بیش از چاه‌های غیرمجاز است.
استاندار فارس از شرکت آب منطقه‌ای استان خواست که با توجه به محدودیت تولید کنتورهای هوشمند، سهمیه کنتورهای فارس را با جدیت دنبال کند.
رحیمی همچنین از دستگاه‌های متولی خواست که نسبت به آزادسازی، رفع معارض و تامین تسهیلات مورد نیاز تکمیل آزاد راه شیراز – اصفهان و اتمام و بهره‌برداری از این پروژه در دولت تدبیر و امید و ارتقای پروژه کمربندی شمال شرق شیراز به آزادراه با ایجاد توجیه اقتصادی برای واگذاری به بخش خصوصی اقدام کنند.
وی افزود: واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی چنانچه به شکل شفاف، معقول و منطقی انجام شود در افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و کاهش زمان اجرا موثر خواهد بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی جهاد کشاورزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کاهش هزینه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی گفت : در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی این نهاد از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

او اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد : ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود