Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در طی ۲۴ ساعت گذشته و بارش برف در محورهای کوهستانی استان ۲۲۵ کیلومتر از محورهای کوهستانی اصلی و شریانی استان توسط راهداران با ۸۵۰ تن نمک برفروبی شد.

وی افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و کاهش دما در ساعات گذشته، اکیپ‌های راهداری در محورهای کوهستانی مستقر و مشغول به انجام عملیات راهداری زمستانی شدند که طی ۲۴ ساعت گذشته در محور سوادکوه - ۶۸ کیلومتر از شیرگاه تا گدوک و با ۲۳۰ تن نمک، محور کندوان -۳۰ کیلومتر از تونل کندوان تا دوزبن با ۳۰۰ تن نمک، محور هراز -۶۰ کیلومتر حد فاصل امامزاده هاشم تا گزنک ۱۱۰ تن نمک، محور ارتباطی ساری _ کیاسر حدفاصل اسکارد تا سه راهی فولاد محله به طول ۶۰ کیلومتر با ۲۱۰ تن نمک برفروبی و نمک پاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی گفت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی اظهار داشت: در شب گذشته و به طور مستمر و بی وقفه ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان انجام وظیفه کردند.

مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در شرایط جوی فعلی حتماً با به همراه داشتن امکانات و تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تردد کنند.

کد خبر 4834618

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری مازندران برف روبی بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان قزوین ایلام شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز قاسم سلیمانی انتخابات 98 بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی ادامه داد: از ابتدای عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان افزون بر ۱۵ هزار متر مکعب خاکریزی در نقاط پرتگاهی، ۶۰۰ متر مکعب ترانشهبرداری و ریزش برداری ،۱۷۰ تن آسفالت گرم جهت لکه گیری ،۱۹۰ مورد لق گیری سنگ‌های بزرگ و… در این مسیر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ایمن سازی این محور همچنان ادامه دارد، گفت: هم اکنون ۲ اکیپ لکه گیری و چاله گیری، ۱ اکیپ تعمیر و نصب گارد ریل، ۱ اکیپ نصب نیوجرسی به همراه ۲ اکیپ گشت راهداری در محور گنجنامه مشغول فعالیت هستند.

آهکی تاکید کرد: از تمامی رانندگان گرامی که قصد تردد در مسیر فوق را دارند خواشمندیم با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از محور گنجنامه-تویسرکان عبور نمایند چراکه احتمال ریزش سنگ ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد، لازم به ذکر است: گشت‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته مشغول پایش و گشت زنی در محور فوق می‌باشد و سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه و روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات همه همشهریان است.

گفتنی است؛ محور گنجنامه-تویسرکان به طول ۲۴ کیلومتر جز مسیرهای فرعی و کوهستانی استان همدان محسوب می‌شود که هرساله از اواخر آذر ماه به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید، احتمال ریزش سنگ و نبود ایمنی کافی با پیشنهاد پلیس راه استان و موافقت کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و راهداری مسدود می‌شود.

کد خبر 6089567

دیگر خبرها

  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد