Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران بهاوند باراد شاغل در معدن چادرملوی یزد در تماس با خبرنگار ایلنا، از پنجمین روز از تجمع صنفی خود در محل کارگاه خبر دادند. این کارگران می‌گویند: کارفرما به تعدادی از  آنها گفته است تا پنجم بهمن (امروز) جهت تسویه حساب اقدام کنند تا بتوانند از بیمه بیکاری استفاده کنند.

به گفته‌ی آنها، این اقدام موجب می‌شود حدود 300 خانواده کارگری در دو ماه پایانی سال دچار آسیب‌های جدی شوند و در منگنه قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران بهاوند باراد می‌گویند: این اواخر تصمیم گرفتیم انجمن صنفی تشکیل دهیم اما نه تنها نتوانستیم از این حق قانونی بهره‌مند شویم بلکه امنیت شغلی خود را نیز از دست دادیم.

این کارگران از رایزنی با نهادهای مسئول از جمله استانداری یزد و همچنین سطوح بالاتر از طریق نامه‌نگاری خبر دادند و گفتند وضعیت شغلی خود را به گوش همه‌ی مسئولان رسانده‌ایم و امیدواریم نگذارند شب عید بیکار شویم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع‌های مسالمت آمیز ضد صهیونیستی در آمریکا، با این بهانه که اقدامات و تحرکات ضد یهودی است به شدت سرکوب می‌شود. این در حالی است که بسیاری از دستگیرشدگان شرکت کننده در این تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی، خود یهودی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


۱- ماریان هرچ - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
۲- دانشجوی معترض

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • خداقوت کارگر