Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل خبرگزاری فارس درباره مسدود شدن دامنه‌های غیرایرانی این خبرگزاری نکاتی را مطرح و در عین حال عنوان کرد که این خود یک دستاورد رسانه‌ای برای جریاناتی است که می‌خواهند ماهیت غرب و آمریکا را نشان بدهند.

پیام تیرانداز در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت مسدود شدن دامنه‌های غیرایرانی این خبرگزاری، توضیح داد: طبق خبری که منتشر شد، ایمیلی به خبرگزاری ما آمد که شما تحت توصیه اوفک در لیست SND هستید و ما مجبور هستیم دامنه شما را ببندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن هم پنل کاربری را کاملا قطع و اجازه انتقال به شرکت دیگری را هم به ما ندادند.

وی در عین حال گفت: در حال حاضر در حال پیگیری‌های حقوقی و بررسی مسیرهای مختلفی هستیم که بتوانیم ببینیم چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در واکنش به مسدود شدن دامنه‌های غیرایرانی این خبرگزاری اظهار کرد: نوع کاری که انجام شده مشخص است. وقتی سعی می‌کنند صدای یک رسانه را قطع کنند و از آن طرف هم اصل آزادی بیان و شعارهای این چنینی می‌دهند، بیشترین تناقض آنها مشخص شده و این خود یک دستاورد رسانه‌ای برای جریاناتی است که می‌خواهند ماهیت غرب و آمریکا را نشان بدهند. بقیه موارد هم برمی‌گردد به اینکه ما خودمان چقدر می‌توانیم قوی باشیم و اجازه ندهیم که از این فرصت‌ها برای خاموش کردن صدای مخالفانشان استفاده کنند.

تیرانداز درباره‌ی علت استفاده فارس از دامنه‌های «com.» و «net.» در مقایسه با سایر رسانه‌های برخط و رسمی کشور که فقط دامنه «ir.» دارند، توضیح داد: بخشی از مخاطبان فارس خارج از کشور هستند و معمولا در خارج از کشور دامنه‌های محلی کمتر مورد توجه است. به همین دلیل دامنه‌ی خبرگزاری فارس علاوه بر «ir.»، دامنه‌های «com.» و «net.» را هم شامل بود. دامنه «ir.» را هم داشتیم اما اصل آدرس ما در دامنه «com.» بود که برای مخاطبان خارج از کشور هم قابل دسترس‌تر باشد.

به گزارش ایسنا، از ساعاتی قبل (جمعه‌شب) دامنه‌های «com.» و «net.» متعلق به خبرگزاری فارس از دسترس خارج شده و این خبرگزاری، دلیل این مسأله را «دستور وزارت خزانه‌داری آمریکا» عنوان کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد

هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است.

طرفداری | با پیگیری مدیرعامل استقلال و مساعدت مدیرعامل مالک جدید این باشگاه، 15درصد مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شد.

با پیگیری و مساعدت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بازیکنان استقلال پیش از دیدار با تراکتور شارژ مالی شدند. در جلسه مدیران باشگاه با عبدالعلی علی‌عسکری پیشنهاد پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم توسط مدیرعامل ارائه شد.

خطیر در این جلسه اعلام می‌کند با توجه به اینکه بانک شهر مبلغی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرده، بهتر است مالک جدید استقلال نیز این کار را انجام بدهد تا قبل از بازی حساس و مهم مقابل تراکتور، انگیزه و روحیه تیم بالاتر برود.

احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، توصیه می‌کند این پول پس از بازی پرداخت شود تا بازیکنان قبل از بازی درگیر مسائل مالی نشوند. بااینحال مدیرعامل استقلال با پیگیری مستقیم از طریق علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، پرداخت ۱۵ درصد مطالبات اعضای تیم را پیش از بازی با تراکتور، عملی می‌کند.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است و آن‌ها با نظارت شهریاری در جلسات هیات مدیره، به کارشان ادامه خواهند داد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • واکنش وزیر کشور به گزارش مربوط به نیکا شاکرمی؛ عملیات روانی است
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • خطیر در استقلال ماندنی شد