Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@13:34:30 GMT

فراری قدرتمندترین برند جهان شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۱۲۵

ساعت24-شرکت فراری برای دومین سال متوالی قدرتمندترین برند جهان شد.

 بر اساس گزارش وب سایت موتور۱، شرکت فراری برای دومین سال متوالی عنوان قدرتمندترین برند در صنعت خودروسازی را به خود اختصاص داده است.

بر اساس جدیدترین گزارشی که از سوی وضعیت مالی برندهای مختلف جهان منتشر شده است، می توان دریافت که شرکت ایتالیایی فراری که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده خودروهای لوکس و قدرتمند در جهان به شمار می رود، توانسته است عنوان قدرتمندترین برند جهان را برای دومین سال پیاپی از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر بدون شک برای بسیاری از سرمایه گذاران که به دنبال افزایش معاملات بورس و سرمایه در صنایع خودروسازی برتر جهان بوده اند، خبر خوب و خوشایندی محسوب می شود چراکه آنها قادر خواهند بود با خیالی آسوده تر از قبل، بر روی سهام این برند سرمایه گذاری کنند.

بر اساس این گزارش که هر ساله از سوی نهاد شاخص قدرت برند (BSI) تهیه و منتشر می شود، ۱۰۰ برند در مجموع مورد بررسی قرار گرفته اند که در میان آنها تنها ۱۲ برند توانسته اند به رنکینگ و رتبه بندی های برتر تحت عنوان AAA+ دست پیدا کنند. شرکت فراری نخستین برند موجود در میان این ۱۲ شرکت برتر قرار گرفته است.

دیوید های، مدیرعامل شرکت فاینانس در این خصوص خاطرنشان کرده است: فراری همچنان یکی از برندهای تاثیرگذار و برجسته در جهان به شمار می رود به گونه ای که حتی در صورتی که افراد نتوانند مالک یک خودرو با برند فراری باشند، همچنان خواهان یک کیف یا ساعت با نشان این برند هستند.

فراری در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز با کسب ۹۴.۸ امتیاز موفق شده بود قوی ترین و تاثیرگذارترین برند در جهان شود و از بسیاری دیگر از برندهای شاخص دیگر همچون مک دونالد، کوکاکولا، لگو و دیزنی نیز سبقت گرفته است.

ارزش سهام این خودروساز ایتالیایی با رشد و افزایش ۹ درصدی به ۹.۱ میلیارد دلار رسیده که در تقویت جایگاه آن نیز کمک بسزایی کرده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت