Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: اجرای طرح‌های ایجاد سامانه روشنایی در مناطق مه‌گیر و حادثه‌ساز جاده‌های استان اردبیل جز برنامه‌های اولویت‌دار معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ کیلومتر سامانه روشنایی در جاده اردبیل - پلیس راه خلخال که جزو نقاط مه‌گیر استان می‌باشد در حال اجرا بوده و سه کیلومتر آن تا دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه ایجاد سامانه روشنایی در ۱۳ کیلومتر از گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم از سال‌ها پیش اجرا، ولی بدلیل عدم انجام تعهدات لازم از سوی پیمانکار مجری طرح چراغ‌های نصب شده در این مسیر روشن نیست، گفت: با خلع ید پیمانکار قبلی و بکارگیری پیمانکار جدید این پروژه را در سال آتی تکمیل می‌کنیم.

صبحی بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌های بهسازی، حذف نقاط حادثه‌خیز و اجرای سامانه روشنایی تقاطع‌ها در راه‌های جنوب استان اردبیل در سال‌جاری بیش از ۳۰ کیلومتر از جاده خلخال - کوثر بهسازی و تامین روشنایی شده و در آینده نیز این طرح ادامه خواهد داشت.

او همچنین گفت: هر سال عملیات اجرایی پروژه‌های خط‌کشی، ایمن‌سازی، نگهداری، لکه‌گیری و روکش آسفالت تمام زمینه جاده‌های استان بر اساس وظیفه سازمانی محوله به این معاونت انجام می‌شود و امسال نیز اعتبارات مناسبی برای اجرای کار‌های یاد شده از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هزینه شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـل در سال‌جاری اقدام به لکه‌گیری و تجدید خط‌کشی ۳۰ کیلومتر از جاده قدیم خلخال ـ گیوی کرده و هم‌چنین در طول مسیر و در ۶ تقاطع روشنایی اجرا کرده است.

صبحی با بیان اینکه ایجاد امکانات روشنایی در تقاطع فیروزآباد- خلخال در محل اتصال این راه به راه اردبیل - سرچم از خواسته‌های مردم منطقه جنوب استان است، از عملیاتی شدن این خواسته در اواخر پاییز امسال خبر داد و افزود: روشنایی این تقاطع با نصب چهار دستگاه تامین شده و جای نگرانی برای مسافران وجود ندارد.

او گفت: ساخت، توسعه و تعریض جاده‌ها خارج از وظایف سازمانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بوده و متولی اجرای این مهم شرکت ساخت زیربنا‌های حمل ونقل و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستم روشنایی حمل و نقل دهه فجر جاده حادثه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، عباس شرفی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون بر هفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم.

وی بیان کرد: عمده کالاهای جا به جا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۳۰ میلیون تن انواع کالا سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در محورهای مختلف جا به جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

کد خبر 6097176

دیگر خبرها

  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد