Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خسروی از اعزام یک هزار مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی در دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۵۰ نفر از مبلغان خارج استان و مابقی از مبلغان استان هستند.

وی چبه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «هابیل خسروی» صبح امروز (۵ بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: دهه فجر امسال چند ویژگی خاص دارد که آم را متمایز با دیگر فجر های انقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی اولین سال از تبیین گام دوم انقلاب و همچنین شهادت سردار سلیمانی را دو عامل خاص بودن دهه فجر امسال ذکر کرد و افزود: برای معرفی سردار و شاخصه های مکتب سلیمانی ها باید ویژه کار کرد.

 


وی تقارن ایام دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه را از دیگر ویژگی ها ذکر کرد و ادامه داد: در آستانه یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که به صورت طبیعی این آمادگی را برای برگزاری یک انتخابات با شور و حداکثری باید پیش بینی کنیم.

 

حجت الاسلام خسروی با اشاره به اینکه برنامه های کارگروه حوزه و روحانیت در سه بخش دسته بندی شده است، افزود: بخشی از برنامه ها ویژه خانواده طلاب و روحانیون، بخشی ویژه مبلغین و مبینین و بخشی از برنامه ها ویژه مخاطبان عمومی برگزار می شود.



وی اظهار داشت: برگزاری ۱۵ محفل انس با قرآن در مدارس شیعه و اهل سنت، برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی قرآنی، مسابقه حفظ و تفسیر سوره فجر، همایش پیاده روی خانوادگی طلاب و روحانیون همزمان با جمعه ۲۵ بهمن، سرکشی و تکریم از خانواده روحانیون فجر آفرین، برگزاری مراسم اربعین شهید سلیمانی و همرزمان، دیدار با ۴۰ خانواده شهدای روحانی و دیدار طلاب و اساتید مدارس با ائمه جمعه در ۱۶ بهمن از جمله این برنامه هاست.


مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه گفتمان انقلاب نیز مسابقات کتابخوانی، جلسات بصیرتی، نشست های علمی گفتمان انقلاب، برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع دستاوردهای انقلاب، دوره توانمندسازی بصیری طلاب پایه ۱ تا ۳ و فراخوان مقاله نویسی در حوزه انقلاب از دیگر برنامه ها است.


وی خاطرنشان کرد: نشست های ائمه جماعات مساجد به صورت منطقه ای، کارگاه آموزشی برای ائمه جماعت مساجد شهرستان بیرجند، همایش مبلغین و مبینین اعزامی، برگزاری همایش روحانیون طرح هجرت، همایش ائمه جمعه اهل سنت و امامان جماعت ذی نفوذ، همایش اساتید و ائمه جماعت مدارس از دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک امسال است.



وی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر یک هزار مبلغ به نقاط مختلف استان شهری، روستایی، مرزی و عشایری اعزام می شوند.

 

 



 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه ایام دهه فجر خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز