Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: برخورد با تردد موتورسیکلت در میدان نقش جهان از امروز تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین حسین زاده ظهر امروز (شنبه) درآئین اختتامیه طرح ساماندهی بازار بزرگ اصفهان اظهار کرد: طرح ممنوعیت ورود خودرو و موتورسیکلت به میدان نقش جهان از سال ۹۲ اجرایی شد، طرحی که مورد تحسین مجامع بین‌المللی قرار گرفت و امروز همه از  این اتفاق خوشحال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از اجرای طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت و خودرو به میدان نقش جهان  سنگ فرش میدان در دستور کار قرار  گرفت و چهره میدان زیباتر شد، تصریح کرد: در کنار ساماندهی میدان، پیاده راه سازی خیابان سپاه و چهارباغ عباسی را داشتیم که نتیجه آن ایجاد نشاط اجتماعی در شهر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ریش سفیدان بازار اصفهان محافظ میراث فرهنگی بوده‌اند و از این میراث تاریخی نگهبانی کرده‌اند، افزود: باید این معماری و هنر را به نسل آینده تحویل دهیم و حتما آنها هم باید این میراث را حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه میدان نقش جهان در همه دنیا بی نظیر است، ادامه داد:  از این رو از امروز از ورود هر گونه موتورسیکلت به این میدان به شدت جلوگیری خواهد شد و از شهروندان یم خواهیم در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم نظم اجتماعی را با موفقیت دنبال کنیم.

کد خبر 407417

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرهنگ حسين زاده ميدان نقش جهان موتورسیکلت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها