Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:35:29 GMT

۱۰ خبر پربازدید سیاسی ایسنا در ۵ بهمن

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۰۱۳

۱۰ خبر پربازدید سیاسی ایسنا در ۵ بهمن

تازه‌ترین اخبار انتخاباتی/ گفت وگوی ظریف با اشپیگل / وضعیت وخیم ۸ سرباز آسیب دیده آمریکایی در پی حمله ایران/ واکنش دفتر ناطق‌نوری به شایعات اخیر/ سهمیه بندی ثبت طلاق در دفاتر سراسر کشور و... در صدر اخبار مورد توجه و پر بازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

اعتراض روحانی و لاریجانی/گلایه جنتی/لیست‌بندی اصولگرایان و بلاتکلیفی اصلاح‌طلبان

به گزارش ایسنا، گزارشی از تازه‌ترین اخبار انتخاباتی اولین خبر پربازدید امروز بود که در بخشی از این گزارش به انتقاد حسن روحانی و علی لاریجانی روسای قوه مجریه و مقننه از عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

***

فردی که به اشتباه هواپیمای اوکراینی را هدف قرار داد، در زندان است

گفت وگوی ظریف با اشپیگل هم از خبر های پربازدید بود که در بخشی از این گفت و گو درباره سانحه هواپیمای اوکراینی در ایران، به ماجرای هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکایی‌ها در ۳۲ سال پیش اشاره کرد و گفت: واشنگتن تاکنون هرگز به‌طور رسمی برای این اتفاق عذرخواهی نکرده است. حتی افسر آمریکایی مسئول این حمله مدال گرفت اما فردی که در ایران به اشتباه هواپیمای اوکراینی را هدف قرار داد، اکنون در زندان است.

***

واکنش دفتر ناطق‌نوری به شایعات اخیر

واکنش  دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در پی انتشار شایعاتی حول موضوعات انتخاباتی هم از دیگر اخبار موردتوجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود.

در این اطلاعیه از مردم شریف ایران درخواست شده اخبار و مسائل مربوط به حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری را صرفا با استناد به اطلاعیه‌های رسمی دفتر ایشان دنبال کنند.

***

ثبت طلاق سهمیه‌بندی شد

خبر بعدی که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، اعمال محدودیت ثبت طلاق از امروز(شنبه) مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۵ در دفاتر طلاق سراسر کشور بود.

***

وضعیت وخیم ۸ سرباز آسیب دیده آمریکایی در پی حمله ایران

خبر بعدی درباره وضعیت سربازان آسیب دیده آمریکایی پس از حمله ایران به پایگاه عین الاسد بود.

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ۳۴ تن از نظامیان آمریکایی در پی حمله سپاه پاسداران ایران به پایگاه‌ نظامی آن‌ها در عین‌الاسد، آسیب دیده‌ و دچار ضربه و جراحاتی در ناحیه مغز شده‌اند.

آرمان در کامنتی برای این خبر نوشت: لبیک یا خامنه ای.

انتقاد یک سناتور آمریکایی از پنهان‌کاری کشورش درباره تعداد آسیب‌دیدگان عین‌الاسد

در همین رابطه یک سناتور آمریکایی از ادعاهای پیشین دولت آمریکا برای پنهان کردن تعداد آسیب‌دیدگان در روند حمله سپاه پاسداران ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، انتقاد کرد.

پنهان‌کاری ترامپ درباره آسیب دیدگان عین الاسد وحشتناک است

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریک هم با انتقاد از سیاست ترامپ درقبال ایران گفت که پنهان‌کاری رئیس‌جمهور درباره مجروحان حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد وحشتناک است.

***

آشتی دو برادر ناتنی!؟

گزارش ایسنا با عنوان "آشتی دو برادر ناتنی!؟" هم از دیگر اخبار پربازدید امروز بود.

***

شورای نگهبان دایه دلسوزتر از مادر نباشد

خبر بعدی نامه علی مطهری به شورای نگهبان بود که در این نامه با اشاره به مراجعه حضوری خود به شورای نگهبان برای بررسی پرونده رد صلاحیتش در انتخابات آینده،‌ گفت: مواردی که در پرونده اینجانب آمده هیچ ‌کدام مصداق عدم التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی نیست و بعید می‌دانم کسی از اعضای آن شورا دلسوزتر از من برای نظام و انقلاب اسلامی و مقام رهبری باشد.

***

ماجرای نمکدانی شکسته

یادداشت نرگس امین، کارشناس مسایل بین‌الملل با عنوان " ماجرای نمکدانی شکسته " هم از دیگر خبر های مورد توجه بود.

در بخشی از این یادداشت آمده است: در حالی که ایران عزادار سردار رشید شهیدش و جان‌باختگان هواپیماست خیلی عجیب است که دولت افغانستان حتی از ابراز تسلیت و همدردی دریغ کرده است.

***

خروج از NPT می‌تواند کشورهای هسته‌ای را به زانو درآورد

اظهارات نماینده پیشین ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره خروج ایران از NPT  هم جزو اخبار پربازدید امروز بود.

محمد صادق آیت‌اللهی ابراز عقیده کرد که تصمیم به خروج از NPT در صورت بازگشت تحریم‌های بین‌المللی از سوی شورای امنیت تصمیم خوبی است و حتی در موارد دیگری هم که کشور با خطراتی مواجه شده است، این تصمیم می‌توانست اجرا شود.

یک مخاطب در کامنتی برای این خبر نوشت: ما نیاز به ۵۲ نیروگاه هسته ای داریم.

مخاطبان دیگری هم از این تحلیل انتقاد کردند.

***

زیباکلام: پایداری‌ها و احمدی‌نژادی‌ها پیروز انتخابات مجلس هستند

خبر پربازدید بعدی گفت و گوی صادق زیباکلام با ایسنا درباره نحوه شکل‌گیری رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که در بخشی از این گفت و گو خاطرنشان کرد: نه احمدی نژادی ها و نه جبهه پایداری‌ها قالیباف را قبول ندارند، بنابراین شاید آقاتهرانی یا ذوالنور رئیس مجلس و زاکانی، الیاس نادران، نقوی حسینی، یامین پور یا رسایی اعضای هیات رئیسه شوند.

مهران در کامنتی با تاکید براینکه نمایندگان مردم باید از مردم و از جنس عامه مردم باشند، نوشت: اگر اینطور نباشد پس نماینده مردم نیستند.

یزدانی هم با بیان اینکه اینکه کشور در شرایط خاص  قرار دارد، گفت: جای تاسف است که هنوز متوجه شرایط نیستید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدجواد ظريف شهادت سردار سلیمانی طلاق انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از غایبان استقلال برای دیدار برابر تراکتور، آرمان رمضانی بود که به دلیل مصدومیت، این بازی را از دست داد. مهاجم بلند قامت آبی‌ها که از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود با وجود همراهی تیم در تبریز اما فرصت حضور در زمین مسابقه را به دست نیاورد.

بنابر روایت ورزش سه، رمضانی که با وجود آسیب دیدگی با کاروان تیم راهی تبدیل شده بود، تمام ۹۰ دقیقه را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشا کرد و در شرایطی که استقلال نیازمند تقویت در بخش هجومی بود اما عملاً دست نکونام جهت انجام تغییرات بسته بود.

حالا و با گذشت دو روز از دیدار با تراکتور، آسیب دیدگی رمضانی نیز رو به بهبود است و این بازیکن در تمرینات گروهی امروز نیز شرکت کرد تا نشان دهد مشکلی برای دیدار حساس روز دوشنبه برابر ذوب آهن ندارد.

استقلال که با وجود توقف برابر تراکتور به لطف تساوی پرسپولیس و سپاهان توانست همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند، در دیدار بعدی برابر شاگردان محمد ربیعی چاره‌ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز ندارد تا به صدر نشینی خود و حفظ فاصله‌اش با پرسپولیس ادامه دهد.

آبی‌ها برای پیروزی در این مسابقه نیازمند استفاده از تمامی نفرات هستند که با بازگشت رمضانی حالا می‌توان گفت که دست نکونام در بخش هجومی کمی بازتر از قبل خواهد بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902524

دیگر خبرها

  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان