Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:59:21 GMT

راه اندازی طرح معتمدین پلیس در مساجد قم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۰۳۵

راه اندازی طرح معتمدین پلیس در مساجد قم

سردار آقاخانی گفت: در مسائل اجتماعی فرمانده انتظامی استان قم موفق شده تا ۵۴۶ جلسه آموزشی را در مساجد و مدارس و برای صنوف و... برگزار کند و طرح معتمدین پلیس در مساجد را نیز اجرایی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار «عبدالرضا آقاخانی» امروز (شنبه 5 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم تشییع این شهید والا مقام در استان قم با حضور بیش از 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون نفر برگزار شد که کوچکترین مشکلی پیش نیامد.
 

فرمانده انتظامی استان قم گفت: باید بکوشیم تا همگان در راستای بهره گیری از شخصیت این شهید والامقام کوشیده و به عنوان الگوی خود استفاده کنیم.


وی با اشاره به گزارشی از روند فعالیت های فرماندهی انتظامی استان قم طی 10 ماهه گذشته گفت: طی این مدت سرقت های مهم در استان قم سه درصد کاهش یافته و کشفیات نیز 7 درصد افزایش داشته است.


آقاخانی بیان داشت: در حوزه مواد مخدر کشفیات 40 درصد افزایش یافته و پلیس قم موفق شد طی 10 ماه گذشته 7 تن انواع مواد مخدر را در استان کشف و ضبط کند.


فرمانده انتظامی استان قم افزود: 33 باند مواد مخدر در استان طی این مدت، متلاشی و 10 درصد دستگیری قاچاقچیان افزایش یافته و دستگیری معتادان نیز 13 درصد افزایش را نشان می دهد.


وی با اشاره به وضعیت ترافیکی گفت: در این حوزه متاسفانه وضعیت مناسبی نداریم و باید همه دستگاه ها همکاری کنند تا شاهد افزایش میزان ترافیک و تصادفات نباشیم.


سردار آقاخانی تصریح کرد: طی 10 ماه گذشته شاهد افزایش یک درصدی تصادفات در قم بودیم و تصادفات جرحی نیز رشد سه درصدی دارد و متاسفانه شاهد افزایش یک درصدی متوفیان تصادفات نیز بوده ایم.


فرمانده انتظامی استان قم گفت: از مجموع تصادفات رخ داده 86 درصد در حوزه درون شهری و 14 درصد نیز در برون شهری بوده که این نشان می دهد باید در بخش درون شهری، انضباط شهری گسترش یابد.


وی با اشاره به موضوع قاچاق کالا گفت: در این خصوص تعداد پرونده ها 26 درصد افزایش یافته و تعداد متهمان در این زمینه نیز 134درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، همچنین ارزش ریالی کالاهای کشف شده نیز 74 درصد افزایش داشته است.


سردار آقاخانی با اشاره به سارقین به عنف گفت: در این زمینه نیز 12 باند طی 10 ماه دستگیر شدند و مبالغ سنگینی را اعتراف کرده اند  که سرقت کرده و سوابق همه آنها از دو سابقه به بالا بوده است.


وی گفت: در مسائل اجتماعی نیز فرمانده انتظامی استان قم موفق شده تا 546 جلسه آموزشی را در مساجد و مدارس و برای صنوف و... برگزار کند و طرح معتمدین پلیس در مساجد را نیز اجرایی کند.


فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: 100 نمایشگاه آسیب های اجتماعی در استان قم برگزار و 14 هزار و 406 مورد مشاوره در کلانتری های استان انجام شده است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فهما نماز جمعه رویداد ملی فهما مساجد رویداد ملی فهما انتخابات خطبه نماز جمعه پلیس آگاهی پلیس راهور پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا