Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@21:47:40 GMT

روزهای درخشان عابدزاده و طارمی در liga nos + سند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۷۱۷

روزهای درخشان عابدزاده و طارمی در liga nos + سند

دو ملی پوش ایرانی حاضر در رقابت های لیگ پرتغال در بین برترین بازیکنان نیم فصل اول در پست هایی که بازی می کنند قرار گرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت placardpt دست به انتخاب ۵ بازی کن برتر هر پست در نیم فصل اول لیگ پرتغال زده است و جالب اینجا است نام امیر عابدزاده و مهدی طارمی در بین بهترین های نیم فصل به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدزاده : ۵.۹۸

عابدزاده دروازه بان ملی پوش ایران در رده چهارم بهترین دروازه بان های نیم فصل اول لیگ پرتغال قرار گرفته است. او بعد از رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ مثل دیگر بازیکنان لژیونر دیر به تمرینات باشگاهی اضافه شد. او البته مصدومیتی هم پیدا کرد تا پنج هفته اول حراست از دروازه را به چالز برزیلی بدهد اما از هفته ششم او به دروازه ماریتیمو بازگشت و توانست با بازی های درخشانی که انجام داد در نهایت در لیست بهترین های نیم فصل اول قرار بگیرد. او در ۱۲ بازی ۱۴ گل خورد و ۴ کلین شیت را از خودش به جا گذاشت ضمن اینکه بازی های درخشانی را به خصوص در مسابقات مهم مثل بازی با پورتو و بواویستا انجام داد.

عابدزاده در رده بندی بهترین دروازه بان های نیم فصل اول نمره ۵.۹۸ در رده چهارم قرار گرفته است و این در حالی است که او نسبت به دو دروازه بان رده های اول و دوم بازی های کمتری در این فصل انجام داده است. مارکو دروازه بان پرتغالی سانتاکلارا با ۶.۲۴ امتیاز در رتبه اول بهترین دروازه بانان نیم فصل قرار گرفته است. او ۱۷ بازی را در نیم فصل اول انجام داده ۲۰ گل خورده و ۶ کلین داشته است. ماکاریتزه دروازه بان گرجستانی تیم ویتوریا ستوبال با ۶.۱۱ در رده دوم قرار گرفته است. او نیز ۱۶ بازی انجام داده ، ۱۳ گل خورده و ۹ کلین شیت هم داشته است. سومین دروازه بان برتر نیم فصل هروه کوفی دروازه بان تیم بلننزه با ۶.۰۷ امتیاز است که یازده بازی ۱۷ گل خورده و ۴ بار هم کلین شیت کرده است.

با این وجود امیر عابدزاده با وجود بازی های کمتر و درخششی که در نیم فصل اول داشت به عنوان دروازه بان اصلی ماریتیمو نیم فصل دوم را آغاز می کند و این در حالی است که او امید زیادی دارد تا بعد از غیبتی که در زمان حضور مارک ویلموتس در تیم ملی داشت بتواند در لیست سرمربی جدید تیم ملی قرار بگیرد.

 

طارمی: ۶.۱۵

مهاجم تیم ملی ایران بعد از حضورش در لیگ پرتغال بازی های درخشانش را ادامه داد و با وجود حضور مهاجمان نامدار در لیگ این کشور در بین ۵ مهاجم برتر نیم فصل اول قرار گرفت. او در همان ابتدای حضورش در دومین بازی توانست برای ریوآوه هت تریک کند اما مصدومیت سه هفته باعث شد تا دور از میادین باشد و البته یک بازی دیگر را هم به دلیل محرومیت کارت قرمز در هفته چهاردهم از دست داد تا در پایان نیم فصل ۱۳ بازی برای تیمش انجام داده باشد. با این وجود او با ۶ گل زده و ۵ پاس گل یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و با ۶.۱۵ امتیاز در رده پنجم بهترین مهاجمان نیم فصل لیگ پرتغال قرار گرفت.

کارلوس وینیسیوس مهاجم برزیلی بنفیکا که با ۷.۲۹ امتیاز در رتبه اول قرار گرفته در ۱۵ بازی ۱۰ گل و ۶ پاس گل داشته است. زی لوئیس مهاجم اهل کیپ ورده تیم پورتو که در ۱۲ بازی ۷ گل به ثمر رسانده با ۶.۸۲ امتیاز در رده دوم ، موسی مارگا مهاجم مالیایی و دیگر پورتو با ۶.۲۲ امتیاز و ۵ گل و ۴ پاس گل در ۱۴ بازی در رده سوم و پائولینیو از اسپورتینگ براگا با ۶.۱۷ امتیاز و ۹ گل زده و ۲ پاس گل در ۱۴ بازی در رده چهارم و بالاتر از مهدی طارمی قرار گرفته اند.

با توجه به درخشش مهدی طارمی لژیونر پرسپولیسی در اولین سال حضورش در لیگ پرتغال صحبت از پیشنهادات خوبی از تیم های بزرگ پرتغال و حتی لیگ برتر انگلستان برای این مهاجم ملی پوش است. باید دید آیا طارمی نیم فصل دوم را با ریوآوه می ماند یا ماجراجویی جدیدی را آغاز خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر عابدزاده مهدی طارمی ماریتیمو ریوآوه امیر عابدزاده ریوآوه ماریتیمو مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت: «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان