Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:56:36 GMT

دیدار با پرسپولیس دربی مهمی برای تراکتور است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۷۲۷

دیدار با پرسپولیس دربی مهمی برای تراکتور است

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: فردا یک دربی مهم برای تراکتور محسوب می شود و خوشحالم فردا مقابل پرسپولیس داریم و نیم فصل را اینگونه شروع می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: هر دو تیم از یکدیگر شناخت خوبی دارند و من فکر می کنم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را برای هواداران برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4834658

منبع: مهر

کلیدواژه: ساکت الهامی تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن ضمن تسلیت به خانواده مرحوم گولی لاله هوادار تراکتور افزود: خیلی خوشحال شدم که فرزند مرحوم در بین هواداران بوده و شاید این باخت تیم، حکمتی داشت و معتقد هستم فوتبال آنقدر ارزش ندارد که حتی یک نفر جان خودش را به خاطر فوتبال از دست بدهد.

سرمربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه امروز بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم و علی رغم اینکه تیم تراکتور بازی هوایی رو مد نظر داشت و ارسال‌های بلند را در طول بازی انجام می‌داد ولی در نیمه دوم خوب از خلع هافبک‌ها و مدافع تیم میزبان استفاده کرده و به گل تساوی دست یافتیم. ربیعی در مورد قضاوت داوری بازی عنوان کرد: امروز شاهد داوری خوبی بودیم و انصافاً صوت‌های قابل قبولی را زد و امیدوارم آقای سلطانی یکی از داورهای آینده دار لیگ فوتبال کشورمان باشند.

وی در خصوص عدم نتایج قابل قبول تیم ذوب آهن در بازی‌های اخیر و قبل از استعفایش از تیم اظهار کرد: متأسفانه برخی از رسانه‌ها نوشتند ربیعی رد تیم حاضر نشده و استعفا داده است در حالی که در برخی از تیم‌های مطرح دنیا هم سرمربی برای ریکاوری و بدنسازی به شخصه در تمرینات حضور نمی‌یابد ولی بعد از بازی شمس آذر بله استعفا دادم که با مخالفت مدیریت باشگاه مواجه شد و تا به الان به همکاری خودم ادامه دادم و قول و قرارم با مدیریت باشگاه تنها کسب جایگاه بهتر از سال گذشته تیم ذوب آهن در لیگ برتر بود.

ربیعی اظهار کرد: این پیروزی را به تیم تراکتور و هواداران پرشور این تیم تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

تیم ذوب آهن با شکست ۳ بر یک در ضربات پنالتی مغلوب تراکتور شده و از گردونه جام حذفی خداحافظی کرد.

کد خبر 6089410

دیگر خبرها

  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد