Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان در راستای مسئولیت اجتماعی ‌۱۰ میلیارد تومان بودجه برای کمک به مدرسه‌سازی سیل‌زدگان هزینه خواهد کرد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرحیم کردی در گفت‌وگو با تسنیم در چابهار  با اعلام اینکه سازمان منطقه آزاد ده میلیارد تومان به مدارس سیل زده محدوده چابهار کمک خواهد کرد، اظهار داشت: منطقه آزاد چابهار سال گذشته سندی را به نام سند مسئولیت اجتماعی سازمان با سه محور اصلی شامل آموزش، بهداشت و توانمندسازی طراحی کرد که برای هر کدام از این حوزه ها نیز تعدادی پروژه تعریف کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در ادامه گفت: از سال گذشته که این سند تعریف شد، ساخت 13 مدرسه با 82 کلاس درس را شروع کردیم که هنوز بیشتر این مدارس نیمه تمام هستند و با هماهنگی که با سازمان نوسازی مدارس داشتیم، برای مهر سال آینده همه 83 کلاس درس را به اتمام خواهیم رساند و یک مدرسه شبانه روزی شامل مجتمعی در پیرسهراب که دقیقاً روز قبل از فوت حسین علیمرادی به او قول داده بودیم را، در هفته آینده پس از برگزاری مناقصه آن شروع خواهیم کرد.

نوبخت: خانه‌های تخریب شده در سیل بلوچستان در کمتر از یک سال بازسازی می‌شود تعمیر و بازسازی مدارس ماموریت منطقه آزاد چابهار پس از جاری شدن سیل است خسارت 746 میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان‌

وی در ادامه گفت: در حوزه زیرساخت های آموزشی نیز ده میلیارد تومان قول داده بودیم که ردیف بودجه آن را در بودجه سال آینده تخصیص دادیم و به تصویب رسیده است که در کمک به مدارس سیل زده سیستان و بلوچستان، این 10 میلیارد تومان با کمک خیران و نوسازی مدارس هزینه خواهد شد که این مسئله از بابت مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد است.

کردی در ادامه افزود: زیرساخت، کلاس، میز و نیمکت تنها مهم نیستند بلکه کیفیت در آموزش و با ارتقای توان معلمان نیز مهم است و ما نیز به همین دلیل متعهد شده‌ایم هر چقدر کیفیت آموزش را اداره آموزش و پرورش بالا ببرد و برای کار کردن معلمان در چابهار هزینه بگذارد، ما 2 برابر آن را تخصیص خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد که کیفیت آموزش نیز به این شکل ارتقا پیدا کند.

وی در پایان اظهار داشت: باور ما بر این است که سنگ بنا و موتور محرکه هرآنچه که از سواحل مکران و دروازه توسعه شرق ایران حاصل خواهد شد ابتدا آموزش است و امیدواریم بتوانیم در کنار خانواده آموزش و پرورش، سنگ بنای آموزش بهتر را برای این منطقه و مردمان آن پایه‌گذاری کنیم.

انتهای پیام/395/ش

R7843/P/S6,65/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود