Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@03:03:42 GMT

احساس امنیت در بازار بزرگ اصفهان ارتقا می‌یابد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۴۷۸۷

احساس امنیت در بازار بزرگ اصفهان ارتقا می‌یابد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح ساماندهی بازار بزرگ اصفهان احساس امنیت در این بازار ارتقا می‌یابد.

سردار مهدی معصوم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه آئین اختتامیه طرح ساماندهی بازار بزرگ اصفهان با بیان اینکه یکی از مولفه‌های حیات اجتماعی، نظم اجتماعی است، اظهار کرد: این مهم در محیط‌های کسب و کار و داد و ستد که در راس آن بازار است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس با همکاری شهرداری منطقه سه طرح انتظام بخشی به بازار بزرگ اصفهان را در دستور کار قرار دادیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ‌هدف از اجرای طرح ساماندهی بازار بزرگ اصفهان را افزایش امنیت، ارتقای احساس امنیت و همچنین فراهم کردن محیطی آرام برای داد و ستد دانست و افزود: جلوگیری از آلودگی محیطی و صوتی با تعاملات و تقویت نیروی انتظامی در اجرای این طرح مورد تاکید بوده است.

وی تصریح کرد:‌ در گام اول اجرای این طرح تشدید برخورد با ورود موتور سیکلت به محیط بازار در دستور کار است تا با این اقدام در کنار بحث انتظام بخشی به افزایش نظم در محیط بازار کمک کنیم.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: نظم اجتماعی می‌تواند نشان دهنده فرهنگ مردم اصفهان باشد، گام نخست را در راستای ساماندهی موتورسیکلت‌ها برداشتیم و این طرح گام به گام ادامه خواهد داشت.

وی معتقداست که این برنامه می‌تواند الگوی بسیار خوب و مناسبی برای دیگر بازارهای کشور باشد، بر این اساس ورود موتورسیکلت به تمام ورودی‌های بازار بزرگ اصفهان مدیریت می‌شود.

کد خبر 407431

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار معصوم بيگي فرمانده انتظامی استان اصفهان بازار اصفهان موتورسیکلت احساس امنیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت رانا پلاس در بازار کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس قیمت رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ افت ۱۵ میلیونی داشت و ۶۴۵ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ رانا پلاس ارتقا یافته نیز ۵ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۲۰ میلیون تومان رسید. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ کاهش ۵ میلیونی داشت و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یافته در بازار خودرو ۷۰۵ میلیون تومان شد که افت ۱۵ میلیونی در روز گذشته داشت. قیمت رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ به ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آبان ماه رانا پلاس ارتقا یافته ۴۳۴ میلیون تومان است قیمت رانا پلاس هم در نمایندگی ۳۲۲ میلیون تومان است و ایران خودرو مبلغ فروش رانا پلاس پانوراما را ۳۴۳ میلیون تومان مشخص کرده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع رانا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم