Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آذر ماه 96 همزمان با مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در آمریکا اتفاق عجیبی رخ داد. در جریان این رقابتها عکسی از طرح تیشرت هواداران ایرانی حاضر در سالن مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در آمریکا منتشر شد که نقشه ایران روی آن نقش بسته بود که توسط رایزن فرهنگی دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در آمریکا و با هدف ساماندهی ایرانیان علاقمند به این رشته طراحی و به تعداد 500 عدد آماده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتشار این عکس و مشخص شدن ایراداتی در طرح کامل نبودن بخش شمالی خلیج فارس و نقطه تلاقی با جنوب خوزستان موضوع سریعا به این دفتر در آمریکا اعلام شد تا نسبت به اصلاح طرح روی تیشرت ها اقدام شود و این اقدام بلافاصله انجام گرفت.

در همان مقطع توضیحات لازم از سوی دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا و کمیته ملی المپیک ایران داده شد و تیشرت های آماده شده، بلافاصه اصلاح و در اختیار هواداران ایرانی قرار گرفت.

با گذشت 2 سال از این اتفاق، این خبر کهنه و عجیب به دلایلی نامعلوم دوباره بازنشر شده در حالیکه نه مسابقاتی در آمریکا در جریان است و نه اتفاق خاصی رخ داده و هدف از بازنشر دوباره آن نامعلوم و مبهم است.

انتشار مجدد اخبار و تصاویر مربوط به دو سال گذشته در فضای مجازی و سپس درج در رسانه های معدود جای تامل دارد و به نظر می رسد در انتشار آن منافع ملی و میهنی هرگز ملاحظه نشده چرا که در فضای فعلی و در فاصله 6 ماه مانده به المپیک که تیم های ورزشی ایران جملگی درگیر اردوها و مسابقات گزینشی هستند، انتشار چنین خبر سوخته ای هرگز توجیه پذیر نیست.

در همین رابطه کمیته ملی المپیک در این باره توضیحات کاملی ارائه و تاکید کرده در حالیکه در سال المپیکی بیش از هر زمان دیگری به وفاق، همدلی و تمرکز نیاز داریم، اخبار و تصاویر مربوط به 2 سال پیش تنها فضای ورزش را ملتهب خواهد کرد آن هم در شرایطی که آرامش نیاز امروز ورزش ایران محسوب می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نقشه ایران مسابقات المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات «افتخارآمیز» آمریکا تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «اِم چونگ‌ایل» معاون وزیر خارجه کره شمالی امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که خیلی وقت است که میدان نبرد در اوکراین به گورستان تسلیحات گوناگونی تبدیل شده که آمریکا و ناتو به آنها افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به کمک‌های تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین نوشت: لایحه کمک نظامی اضافی ایالات متحده به اوکراین صرفاً یک ماده روانگردان برای کاهش موقت ترس از دارودسته زلنسکی است.

دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دایم روسیه در سازمان ملل روز یکشبنه اعلام کرد که ارائه کمک های نظامی جدید آمریکا به اوکراین به جلوگیری از پایان شکوهمند رژیم کی یف کمک نمی کند.

وی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هنگامی که رییس و رهبر دولتی به مردم خودش اهمیت نمی‌دهد و کشورش را نمی‌فروشد، همچنین اتفاقی رخ می‌دهد؛ اینجا چیزی برای جشن‌گرفتن نیست.

این دیپلمات روس اوکراین را «شرکت نظامی خصوصی» ضدروی توصیف کرد و در ادامه نوشت: این شیوه کمی بیشتر کار خواهد کرد، پول بیشتری به جیب زده می‌شود، سلاح بیشتری دزدیده می‌شود و ده‌ها هزار اوکراینی کشته خواهند شد.

پولیانسکی همچنین گفت: اما پایان شکوهمند رژیم کی‌یف بدون توجه به این بسته جدید و تمام تلاش‌های بیهوده حامیان آمریکایی و ناتو برای زنده نگه داشتن آن اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6087354

دیگر خبرها

  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح
  • جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات «افتخارآمیز» آمریکا تبدیل شده است
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد