Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@07:06:41 GMT

بارش برف و باران ۲ روزه در برخی استان‌ها

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۱۸۶

 بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز برای نواحی از جنوب غرب و جنوب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر و غرب فارس رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی،‌در بخش هایی از شرق و شمال شرق نواحی از ارتفاعات البرز شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان های کهگیلویه و بویراحمد،‌چهارمحال و بختیاری و لرستان بارش برف و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی -​ همچنین امروز برای نواحی شمال غرب و غرب ابرناکی و بارش پراکنده روی می‌دهد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز یکشنبه فعالیت سامانه بارشی به نیمه جنوبی  شرقی کشور محدود شده و نواحی مرتفع جنوب شرق کاهش محسوس دما، بارش برف و برای نوار جنوبی کشور رگبار باران گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

از اواخر وقت فردا سامانه بارشی از جنوب شرق خارج شده و از روز دوشنبه تا چهارشنبه برای اکثر مناطق کشور جو پایدار و روند افزایش دمای 3 تا 5 درجه پیش بینی می‌شود.

اواخر روز چهارشنبه و اوایل روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب برای این مناطق افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد.  همچنین امروز دریای خزر،‌غرب خلیج فارس و شرق دریای عمان و فردا و روز دوشنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج  وطوفانی خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان هواشناسی هواشناسی بارش برف بارش برف و باران دریای خزر وزش باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد

به گزارش تابناک، ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: از ابتدای بهار ۱۴۰۳ تا نیمه اردیبهشت بارش‌های خوبی را شاهد بودیم که انتظار داریم بخش زیادی از کم بارشی‌های گذشته جبران شود؛ البته جبران کامل کم‌بارشی که شاهد آن بودیم یک مقداری سخت است اما بخشی از کم بارشی‌هایی که در کشور وجود داشت رفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه پراکندگی بارش‌ها در کشور یکسان نیست، اظهار کرد: بارش‌ها در کشور یکسان نیست. به طور مثال در سامانه بارشی قبلی بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان بیشتر از هر منطقه دیگری در کشور بود که حتی به سیل منجر شد؛ در حالی که برخی استان‌های کشور مانند تهران و نواحی نوار شمالی کمتر از نواحی جنوبی بارش باران داشتند.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت
  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد