Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی می‌گوید فقط جزئیات نهایی امضای قراردادش با تیم ملی فوتبال ایران باقی مانده است. این در حالی است که فدراسیون فوتبال مذاکره با این مربی را تکذیب کرده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که گفته می‌شد فدراسیون فوتبال ایران در حال رایزنی با علی دایی و امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم ملی فوتبال است، اما به یکباره رسانه‌های ایتالیایی دو، سه روز پیش از مذاکرات جانی دی‌بیاسی با فدراسیون ایران خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر حتی در رسانه‌های معتبر ایتالیا از جمله «اسکای اسپورت» هم منتشر و اعلام شد که ایران به این مربی پیشنهاد همکاری ۳۰ ماهه داده است. اما روز گذشته فدراسیون فوتبال به یکباره اعلام کرد که مذاکره با دی‌بیاسی صورت نگرفته و اصلاً این مربی گزینه ایران نبوده است. این تکذیب دو روز بعد از انتشار خبر اصلی کمی مشکوک بود.

با این حال دی‌بیاسی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود، مذاکره اش با ایران را تایید و تاکید کرده است که صرفاً جزئیات این مذاکره باقی مانده است. این مربی ایتالیایی گفت:

اکنون فقط جزئیات نهایی در قرارداد با ایران باقی مانده است، اما تا وقتی نهایی نشود و قرارداد را امضا نکنیم نمی‌توان آن را رسمی دانست.

وی ادامه داد:

من پنج سال و نیم با تیم ملی آلبانی بودم و به یک هدف غیر منتظره رسیدیم.

دی‌بیاسی در پاسخ به این سئوال که مربیگری در تیم ملی را ترجیح می‌دهد یا سرمربیگری در باشگاه را؟ گفت:

برای من فرقی ندارد. مهم این است که چقدر درگیر کار بشوم. مهم این است که ابتدا هدف را تعیین کنید و سپس به آن هدف برسید.

این مربی ایتالیایی همچنین تاکید کرد:

به حضور در یک تیم در سری A ایتالیا برای سرمربیگری هم نزدیک بودم، ولی وقتی فرصتی پیدا کردم که به آنجا (ایران) بروم، این پیشنهاد را رد کردم. به احترام مربی‌ای که در حال حاضر در این تیم حضور دارد، اسم باشگاه را نمی‌گویم.

دی‌بیاسی که با «italiasera» گفت‌وگو کرده است، در خصوص بهترین خاطراتش از مربیگری اظهار کرد:

من خاطرات زیادی دارم. حضور در مسابقات قهرمانی اروپا با آلبانی قطعاً یکی از زیباترین خاطراتم بود، چون حتی خوشبین‌ترین هواداران آلبانی هم فکرش را نمی‌کردند. خاطره زیبای دیگر کار در تیم مودنا است. تیمی ساختم که از سری C به سری A ایتالیا رسید.

با تکذیب فدراسیون فوتبال احتمالاً اینطور به نظر می‌رسد که ایران با این مربی ایتالیایی به توافق نرسیده و بعد از اینکه حضور وی در تیم ملی کشورمان منتفی شده، فدراسیون هم تکذیبیه را منتشر کرده است.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایران ایران تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی پس از سال ها بالا بردن جام قهرمانی فوتسال آسیا این بار در قامت کاملا متفاوت توانست سیزدهمین جام قهرمانی فوتسال کشورمان را لمس کرده و به اهتزار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در کنار تک تک ارکان این مجموعه کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از این موفقیت با انتشار پیامی از تمام جمایت و دلگرمی های صورت گرفته در این مسیر تشکر کرد که متن تقدیر او را در پی می خوانید:

بسمه تعالی

خداوند یکتا را شاکرم که به من لیاقت داد بار دیگر سرباز وطن باشم و برای خوشحالی ملت ایران همراه با همکاران شریف و بازیکنان غیورو دست اندرکاران راسخ گام بردارم.

راهی که با کمک و حمایت های دلسوزانه مسئولان عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال نظیر آقای مهدی تاج رخ نمی‌داد. حمایت های او همواره راهگشا بود تا در طی این مسیر دلگرم باشیم. از مجموعه هیات رییسه فدراسیون نیز سپاسگزارم. باید از آقای اصولی که سکاندار مدیریت فوتسال نیز بودند تقدیر و تشکر کنم.

پیام حمایت آمیز امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از برگزاری دیدار فینال جام ملت ها چنان مایه دلگرمی بود که هرگز آن را فراموش نمی کنیم. باید از بازیکنان تیم ملی فوتبال با پیام هایی که دادند، تقدیر داشته باشم. جای تشکر و تقدیر فراوان از تک تک آنها به همراه سایر پیشکسوتان فوتبال و فوتسال دارم.

باید از خانواده فوتسال و باشگاه های درگیر در این حوزه صمیمانه تقدیر کنم. آنها به عنوان بازوان فوتسال توانستند ما را چنان صمیمی نگه دارند که قطعا بدون حمایت هایشان هرگز این امر مهم میسر نمی شد.

این قهرمانی را ابتدا به ملت ایران و سپس باشگاه های فوتسال تقدیم می کنم.

از تک تک افرادی که کوچک ترین قدم برای بزرگترین هدف ما در آسیا کشیدند، سپاسگزارم.

کد خبر 6093157

دیگر خبرها

  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!