Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@03:19:01 GMT

انفجارِ تگزاس دو کشته و 20 مجروح داشت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۳۸۴

انفجارِ تگزاس دو کشته و 20 مجروح داشت

مقامات شهر «هیوستون» از وقوع انفجار عظیمی در تگزاس و کشته و مجروح شدن بیش از 20 نفر در این حادثه خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مقامات اعلام کردند که بر اثر انفجار عظیم روز جمعه در یک انبار در شهر «هیوستون» تگزاس، دو کارگر کشته و ساختمان‌ها و خانه‌های اطراف آن خسارت دیدند.

به نوشته روزنامه «گالف تودی»، «سیلوستر ترنر» شهردار این شهر گفت که این انفجار حدود ساعت 4:30 صبح (به وقت محلی) رخ داده و 20 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس تگزاس گفته است که منطقه مورد نظر یک منطقه صنعتی است. شاهدان عینی نیز گزارش داده اند که دیوار و شیشه های ساختمان‌های اطراف بر اثر این انفجار لرزیده است.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، اکنون مقامات در حال بررسی علت انفجار هستند، آنها معتقدند که این حادثه عمدی نبوده اما تحقیقات جنایی در حال انجام است.

از طرفی پلیس مسیرهای منتهی به محل وقوع انفجار ا مسدود کرده است. همچنین بسیاری از ساکنان منطقه با صدای این انفجار از خواب پریده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بازخوانی یک جنایت
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد