Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@10:30:07 GMT

اعتراف جالب دیبالا درباره جدایی از یوونتوس

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۵۷۷

اعتراف جالب دیبالا درباره جدایی از یوونتوس

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس که شایعات زیادی درباره انتقال او به تاتنهام یا منچستریونایتد مطرح شده بود می‌گوید به ترک یووه بسیار نزدیک شده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس اعتراف کرد که درحالیکه شایعات درباره انتقال او به یکی از دو باشگاه تاتنهام یا منچستریونایتد مطرح بوده او به ترک یوونتوس بسیار نزدیک شده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این شایعات در نهایت دیبالا در یوونتوس ماندگار شد. او در فصل جاری برای یووه عملکرد درخشانی داشته و در ۲۶ بازی برای این تیم ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

دیبالا در مصاحبه با روزنامه انگلیسی گاردین گفت:

” به ترک یوونتوس خیلی نزدیک شده بودم. من می‌دانستم که باشگاه به فروش من فکر می‌کند. ما تا آخرین لحظه منتظر بودیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد”.

ستاره آرژانتینی یوونتوس در ادامه گفت:

” من دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارم. این مدت زمان کمی نیست ولی خب، طولانی هم نیست. باید ببینیم یوونتوس در ادامه چه برنامه‌هایی دارد. باید دید آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات بعدی من را بفروشند یا می‌خواهند در باشگاه بمانم”.

دیبالا در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:

” تصمیم در این باره به عهده باشگاه است. فهمیدن اینکه در نهایت چه اتفاقی می‌افتد واقعا دشوار است چون ممکن است در هر لحظه خیلی چیزها عوض شود و تصمیمات متفاوتی گرفته شود”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد

منچستر سیتی با پیروزی ۵-۱ برابر ولورهمپتون یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر انگلیس نزدیک‌تر شد.

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» | اقدام مجرمین بعد از ربودن یسنا
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله